Jak funguje reklamace u Dropshippingu?

Florence Zboncak
2025-06-20 00:17:54
Count answers: 3
Protože objednávky jsou připsány internetovému obchodu, jeho provozovatel má na starosti fakturaci i reklamace.
Dropshipping je ideální řešení pro menší nebo začínající internetové obchody, jejichž majitelé nedisponují skladovacími prostory nebo dostatečnou pracovní silou, která je nutné pro odesílání objednávek.
Díky dropshippingu se obchodník může věnovat propagaci svého e-shopu, získávání nových zákazníků a zvyšování obratu.

Gerhard Berge
2025-06-12 05:21:21
Count answers: 2
V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní musí vaši zákazníci vždy vyplnit náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz.
Váš zákazník zde dostane návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.
Standardní postup je následující:
1) Vrácení zboží zákazníkem (do 14ti dní)
Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník pro jistotu uvede znovu i číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze.
2) Reklamace
V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému.
Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele.
Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat.
Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.
Pokud není reklamaci možné řešit výměnou či opravou zboží a je nutné vrátit peníze zákazníkovi je zrušena i vaše provize, další poplatky nejsou účtovány.

Rene Ledner
2025-05-31 04:11:36
Count answers: 2
Zákaznická podpora je složitější – pokud zákazník reklamuje produkt, musíte komunikovat s dodavatelem a řešení může být zdlouhavé.
Riziko vratky a reklamací – přestože produkt fyzicky neprodáváte, odpovědnost za reklamace nesete vy jako prodejce.
Dropshipping vyžaduje dobrou zákaznickou podporu a spolehlivé dodavatele, jinak riskujete negativní zkušenosti zákazníků.