:

Jak prodávat produkty přes Instagram?

Jennyfer Feeney
Jennyfer Feeney
2025-06-11 04:08:31
Count answers: 6
1. Nastavte si nakupování na Instagramu, které je spravováno prostřednictvím meta obchodů. Ein Instagram Business nebo Creator účet a propojeno účet na Facebooku jsou požadavky pro nastavení nakupování na Instagramu. Výhody tohoto řešení zahrnují možnost označovat produkty přímo v příspěvcích a příbězích, možnost koupit přímo přes Instagram a pohodlnou administraci přes Meta Commerce Manager. Pokud již provozujete svůj vlastní internetový obchod nebo si ho plánujete založit, můžete jej propojit s Instagramem, což je užitečné zejména v případě, že chcete mít větší kontrolu nad prodejem a procesy. Možné platformy obchodů zahrnují WordPress, WooCommerce, Shopware a Magento. Výhody zahrnují nezávislost na Instagramu a Meta, pokročilé funkce, jako je správa zákazníků, vlastní návrhy a marketingové nástroje, a možnost propojení obchodu s dalšími prodejními kanály. Prodávejte přímo na Instagramu bez řešení obchodu, prostřednictvím přímých zpráv Instagramu nebo pomocí odkazu v biu na jednoduchou objednávkovou stránku. Dobrá prezentace vašich produktů, kvalitní obrázky a aktivní komunita jsou zásadní pro váš úspěch na Instagramu.
Tamara Stiedemann
Tamara Stiedemann
2025-05-31 21:05:01
Count answers: 4
Propojení s katalogem produktů z Facebooku umožňuje označovat výrobky v postech a odkazovat potenciální zákazníky na web. Posty s produktem poznáte podle malé ikonky nákupní tašky v levém spodním rohu příspěvku. Pokud už máte aktivní profil, můžete označit produkty v postech i zpětně. Instagram stories zase můžete ozdobit samolepkami s odkazy na produkt. Ujistěte se, že vaše produkty splňují pravidla pro obchod na Instagramu. Zakázán je například prodej služeb nebo potravinových doplňků, omezen prodej vstupenek a dárkových certifikátů. Pokud ještě pro firmu používáte osobní účet, přepněte ho na účet pro firmy. Propojte svoji stránku na Facebooku s Instagram účtem. Na Facebooku nastavte katalog produktů – odkaz na zdroj produktů vám vytvoří a pošle webmaster vašeho e-shopu, případně je už připravený v e-shopové platformě. V Aplikaci Instagramu zvolte možnost “Zaregistrujte se pro nákupy” a nechte se schválit ze strany Facebooku. Po schválení katalogu a Instagram Obchodu můžete v každém postu a stories označit až 5 produktů.