:

Jak má vypadat logo?

Georgianna Ferry
Georgianna Ferry
2025-06-04 17:15:04
Count answers: 1
Logo musí být jednoduché, jedinečné, zapamatovatelné, kompatibilní a použitelné. Nejdříve je si třeba uvědomit, že složité a graficky náročné logo není zárukou úspěchu. Musí si jej především dlouhodobě zapamatovat – stačí i zcela pasivně. Jedinečnost loga je klíčovou vlastnost, na které je úspěšné vytvoření loga velmi závislé. Je wichtig zaměřit se na důslednou diferenciaci designu loga hlavně ve srovnání s hlavními konkurenty v odvětví. Tento atribut úzce souvisí s jednoduchostí loga. Nejlépe zapamatovatelná loga obsahují nějaký abstraktní tvar, u kterého je také šance, že bude jedinečný. Tvorba loga by měla vycházet zcela z předmětu činnosti firmy, nebo organizace. Vždy požadujte vaše nové logo v křivkách, resp. ve vektorové grafici. Není od věci si připlatit a nechat si zpracovat i tzv. logomanuál, ve kterém jsou vyřešeny všechny podstatné náležitosti použití vytvořeného loga.
Roxane Prohaska
Roxane Prohaska
2025-05-22 03:27:02
Count answers: 3
Logo rozhodně nemá být fádní, obvyklé koncepty a klišé, příliš komplikované, závislé na velikosti a barvách. Logo má mít originalitu, jedinečnost, zapamatovatelnost, jednoduchost a univerzální použitelnost. Logo má komunikovat příběh, který stojí za značkou. Design loga vždy představuje unikátní výzvu pro grafiky, protože se po nich při jeho návrhu žádá konceptualizace příběhu značky, která za logem stojí. Musíte vzít v úvahu to, kde všude hodláte logo použít. Musíme si odpovědět na tři otázky: Kde a jakým způsobem chceme logo použít, Jaká je cílová skupina, kdo se bude na logo dívat, Jaké poselství má logo této cílové skupině nést. Při tvorbě nového loga budete muset odpovědět na sedm dotazů, týkající se vašich služeb, činnosti, společnosti, cílové skupiny, motta atd.
Pete Boyle
Pete Boyle
2025-05-22 03:17:17
Count answers: 6
Dobré logo by se mělo člověku vrýt do paměti na první rychlý pohled. Mělo by být z toho důvodu jednoduché, výrazné, snadno zapamatovatelné. Mělo by mít nápad, vtip, pochopitelnou myšlenku nebo příběh, se kterým si люди dokáží firmu spojit. Dobrému logu by se měl stát být originální, nezaměnitelné. Logo by mělo vyjadřovat činnost vašeho podnikání. Použitím příliš konkrétního symbolu co firma dělá zapadnete do oborové skupiny. Barvy loga by měly evokovat daný obor. Především u log dlouhodobých by dobré logo mělo být působivé a dobře použitelné i pouze v černobílém vyobrazení. Dobré logo musí být jasně čitelné. A to i při vyobrazení loga v menším formátu. Písmena ve vybraném nebo vytvořeném písmu by neměla splývat dohromady nebo být vzájemně zaměnitelná. Dobré logo by mělo být připravené na všechno. Příliš detailů snadno zanikne při použití v malém formátu nebo bude logo nepoužitelné. Dopřejte proto Vašemu logu trochu variability a prostoru. Pouvažujte a rozpracujte logo do více tvarových variant.