Jak vytvorit vlastní chatbota?

Danielle Kiehn
2025-06-13 21:41:23
Count answers: 3
Vytvořit si vlastního chatbota je něco, co mě láká už delší dobu.
Nyní jsem chtěl něco, co si zwar naprogramuju sám, ale bude to velmi jednoduché a budu moci přidávat jednotlivé komponenty dle potřeby.
Velmi záhy jsem přišel na řešení v podobě jednoduché aplikace Streamlit.
Nabízí rychlou možnost realizace a základní minimalistické UI prostředí.
Většina příkladů, které jsem viděl na aplikaci streamlit se týkala spíše jedné easy služby.
Já se však rozhodl přidat rovnou několik funkcí najednou.
Vybral jsem následující komponenty: Streamlit – jednoduché rozhraní pro aplikaci, LLM – jako hlavní jazykový model jsem vybral LLama-3 na Groq, Phidata – pro možnost napojení asistentů s nástroji, pamětí a znalostmi, Langchain/Llama-index/Groundx pro napojení RAG.
Většina aplikací bude napojena na Groq.

Bridie Lowe
2025-06-03 10:24:44
Count answers: 9
Než se do tvorby chatbota pustíte, stanovte si konkrétní cíl, k čemu ho využijete, a co od něj očekáváte. Jakmile máte stanovený cíl, je dobré si projít předešlé konverzace na chatu nebo e-maily od zákazníků, zamyslet se, o čem jste se bavili se zákazníky na telefonu nebo na prodejně a sepsat si v odrážkách, jaká témata často řešíte. Na základě těchto podkladů si vytvořte mindmapu, díky které budete mít jasnou představu, jak má váš chatbot vypadat. Místo ručního sestavování FAQ bota použijte ChatGPT, které dokáže chatbota sestavit během několika vteřin. Prompt pro vygenerování ChatbotaPrompt je třeba lehce upravit tak, aby odpovídal potřebám vašeho webu. Jsi expert na tvorbu chatbotů. Navrhni jednoduchého FAQ Chatbota pro e-shop prodávající [kávu a kávovary] s následujícím popisem: "DokonalaKava.cz - Vše pro přípravu dokonalé kávy Jsme e-shop, na kterém najdete vše potřebné pro přípravu dokonalé kávy. Nejen, že prodáváme čerstvou kávu, my také učíme, jak o ni pečovat,a jak si ji správně připravit. V našem sortimentu také naleznete kvalitní baristické vybavení, kávovary, mlýnky na kávu, kurzy a další doplňky." Chatbot má následující strukturu: - Oslovení návštěvníka, které ho má přimět k proklikání chatbota nebo zahájení chatu. Délka do 200 znaků. - 5 heslovitých otázek formou tlačítek s délkou do 20 znaků. - Na každou otázku chatbot posílá odpověď do 200 znaků. [Buď neformální, použij emojis.] Zahrň i obecné dotazy jako je doprava a platba, reklamace. Na úvod je dobré dát ChatGPT konkrétní roli. V tomto případě chceme, aby se ChatGPT chovalo jako expert na tvorbu chatbotů. Tady nemusíte nic měnit. V druhé větě jsem zadal, jaký má být finální výstup: FAQ bot. Následně ještě upřesněte, pro jaký e-shop chatbota potřebujete. Následuje popis e-shopu. Stačí pár krátkých vět, ze kterých si ChatGPT chatbota už poskládá. Dále upřesňuji strukturu chatbota tak, aby odpovídala struktuře Smartsupp chatbotů. V rámci této sekce si stanovte cíl, kterým může být oslovit návštěvníka, přimět ho k proklikání chatbota, zahájení chatu nebo např. i přimět návštěvníka k nákupu. Nakonec už zbývá jen nastavit tón komunikace odpovídající vašemu brandu, kde můžete zahrnout informace jako např., zda používat emotikony, zda být formální či neformální apod.

Idell Gislason
2025-05-25 18:34:30
Count answers: 1
Prostřednictvím několika kroků a bez jakéhokoliv složitého programování lze stvořit vlastního GPTs pomocníka. Přejděte na platformu OpenAI a v sekci "Explore" vyberte možnost "Create a GPT". To vás přivede do uživatelsky přívětivého "GPT Builderu". Zde se vám otevře na dva sloupce rozdělený systém GPT Builder, přičemž vlevo GPTs asistenta vytváříte a vpravo pak sledujete, jak funguje anebo zkoušíte, jak ho používat. Tvořit svého asistenta lze dvěma způsoby konverzačně (záložka Create) anebo prostřednictvím detailního nastavení (Configure). Základní informace o asistentovi zahrnují jeho jméno, popis, a nastavení jeho schopností a chování. Můžete využít předdefinovaná pravidla nebo si vytvořit vlastní. Po tom, co jste si svou personu a osobního GPTs asistenta vytvořili, nezbývá než přejít k jeho tréninku a konečné fázi ladění detailů. To zahrnuje testování jeho schopností odpovídat na různé druhy dotazů a v reakci na to případné úpravy konfigurace, aby lépe vyhovoval vašim požadavkům. Nasazení a Integrace Asistenta Posledním krokem je nasazení vašeho asistenta a jeho integrace do vašeho digitálního prostředí, například na webovou stránku, do mobilní aplikace nebo na sociální média.