Jak udělat šablonu ve Wordu?

Luisa Tromp
2025-06-05 05:05:52
Count answers: 1
Začněte dokumentem, který jste už vytvořili, staženým dokumentem nebo novou šablonou Microsoftu, kterou jste si přizpůsobili.
Soubor uložíte jako šablonu kliknutím na Soubor > Uložit jako.
Dvakrát klikněte na Tento počítač.
Do pole Název souboru zadejte jméno pro vaši šablonu.
Pro základní šablonu vyberte položku šablony v seznamu Uložit jako typ.
Například ve Wordu klikněte na Šablona Word.
Pokud váš dokument obsahuje makra, klikněte na Šablona Word s podporou maker.
Office automaticky přejde do složky Vlastní šablony Office.
Vyberte Uložit.
Vytvoření nového dokumentu pomocí šablony
Pokud chcete vytvořit nový soubor založený na šabloně, vyberte Soubor > Nový > Osobní a vyberte šablonu.
Poznámka: Toto tlačítko může ohlásit vlastní místo osobní.

Merlin Towne
2025-06-05 02:29:49
Count answers: 3
Kromě vytváření, úpravy a používání šablon můžete v programu Microsoft Word vytvářet i svoje vlastní šablony, například když pracujete na projektech speciálního charakteru. Šablona obsahuje určité konkrétní rozvržení, styl, návrh a někdy i třeba textová pole nebo text – jednoduše všechny prvky, které jsou potřeba k tomu, aby bylo možné šablonu používat naprosto univerzálně. Jakmile jednou šablonu vytvoříte, můžete ji používat znovu a znovu. Úvod V programu MS Word, který je součástí kancelářského balíku MS Office, se šablonami rozumí dokumenty s již předdefinovaným vzhledem, které vytváříte buď vy, nebo někdo jiný a které se následně používají jako vzorové dokumenty v konkrétních projektech.