:

Jak udělat šablonu v Excelu?

Margie Stamm
Margie Stamm
2025-06-05 07:53:39
Count answers: 4
Chcete-li vytvořit šablonu listu, proveďte následující kroky: 1. Vytvořte nový soubor aplikace Excel a odeberte další listy, ale ponechejte pouze jeden list. 2. Upravte a naformátujte list podle svých potřeb. 3. Pak klikněte na tlačítko Soubor > Uložit jako v aplikaci Excel2007 / 2010 a v aplikaci Excel 2013 klikněte na Soubor > Uložit jako > Procházet. 4. A pak v Uložit jako dialogovém okně zadejte název listu šablony do Název souboru pole a poté klikněte na rozevírací seznam z Uložit jako typ pole a vyberte Šablona aplikace Excel možnost. 5. A klikněte na tlačítko Uložit tlačítko pro uložení tohoto listu šablony. 6. Po vytvoření šablony listu a nyní otevřete soubor aplikace Excel, klikněte pravým tlačítkem na kartu listu a vyberte Vložit. 7. A v poput Vložit V dialogovém okně vyberte šablonu listu, pod kterou jste vytvořeni obecně karta. 8. Nakonec klepněte na tlačítko OK tlačítko a vaše šablona listu se do sešitu vloží rychle.