:

V čem podnikat jako žena?

Hank Predovic
Hank Predovic
2025-06-09 18:03:01
Count answers: 2
Marketérky Uplatnění v marketingu je celá řada. Jelikož marketing prochází v posledních letech neuvěřitelným růstem, na volné noze se v něm může uplatit takřka každý. Existují marketingové profese postavené na kreativitě, ale vedle nich i ty, které kreativitu vůbec nevyžadují. Můžeme třeba psát skvělé texty, nebo pomáhat s nastavením PPC reklam.
Kyler Upton
Kyler Upton
2025-05-27 20:33:40
Count answers: 2
Začněte s malým kapitálem a bez velkých rizik. Vyzkoušejte si podnikání nebo si vytvořte vedlejší příjem v těchto oblastech: Vlastní řemeslná nebo výtvarná tvorba Vyrábějte vlastní výrobky a prodávejte je na svém e-shopu nebo místních trzích. Hlídání a služby v domácnosti Úklid domácnosti u sousedů, hlídání dětí nebo venčení psů – začněte po malých krocích a vybudujte si podnikání, třeba úklidovou firmu nebo byznys na hlídání domácích mazlíčků. Ruční práce Zužitkujte, co umíte. Renovujte nábytek, opravujte staré oblečení nebo třeba šijte. Konzultace a poradenství Pokud jste expertem v nějaké oblasti a máte zkušeností na rozdávání, využijte toho jako konzultant nebo poradce. Doučování online Jako lektor vyučujte cizí jazyk nebo doučujte školáky, zkuste třeba českou platformu Studyhub. Dropshipping: přeprodávejte zboží Provozujte e-shop bez skladu a přeprodávejte zboží z jiného obchodu, se kterým se dopředu dohodnete. Zboží budete prodávát jako své. Zkuste české platformy Svižně.cz, Webtrh.cz nebo aplikaci Oberlo. Sdílená ekonomika Pronajměte pokoj pro hosty nebo letní chatu pomocí Airbnb.com, Booking.com nebo třeba e-chalupy.cz. Tvorba obsahu Pokud máte praxi v psaní, fotografii, editování nebo grafice, odstartujte podnikání na platformách jako je Freelance.cz, Stovkomat.cz nebo zahraniční web pro freelancery Fiverr Influencer marketing a budování online komunity Staňte se influencerem, sdílejte s lidmi užitečný obsah na sociálních sítích a spolupracujte se značkami. Můžete se soustředit na tzv. mikro influencing – jako mikro influencer máte pouze pár tisíc sledujících a obvykle i vyšší míru zapojení fanoušků, což je pro mnohé firmy lákavé. Nebo si vymyslete vlastní projekt a budujte online komunitu, díky které budete moci vydělávat. Prodej vlastní knihy nebo e-booku Pokud jste už někdy napsali knihu, ale nikdy ji nevydali, zkuste si z ní vytvořit příjem. Za minimální náklady ji vydáte na webu Pointa nebo na zahraničním Amazon Publishing – zde můžete knihu publikovat jen ve vybraných jazycích.
Izabella Spinka
Izabella Spinka
2025-05-19 15:15:13
Count answers: 3
Ženy v podnikání mají často skutečné odhodlání uspět, protože jsou poháněny svým posláním a rolí v životě. Chtějí podpořit vlastní rodinu nebo mají sny, které si chtějí zrealizovat. Nejčastěji se ženy stávají podnikatelkami tak, že je k podnikání přivede partner a ony se stávají jeho pravou rukou, která má na starosti administrativní a organizační záležitosti. Celá řada žen také začíná podnikat na rodičovské dovolené, což je dáno existenčními obavami. Podle průzkumů nejvíce žen podniká v oborech různého poradenství přímo z domova, jiné vlastní malé podniky jako jsou cukrárny, kavárny nebo provozují e-shopy. Dále ženy často podnikají ve zdravotní a sociální péči, ubytování, stravování a pohostinství nebo ve vzdělávání. Mezi další obory s převahou žen patří kadeřnické a kosmetické služby.
Orpha Walsh
Orpha Walsh
2025-05-19 13:54:54
Count answers: 6
Ženy často volí podnikání v oblastech, jako je marketing, interiérový design, poradenství nebo provozování vlastních cukráren a restaurací. Příklad: Jana, matka dvou dětí, začala podnikat v oblasti marketingu, aby mohla pracovat z domova a zároveň se věnovat rodině. Příklad: Petra, která se živí jako interiérová designérka, zjistila, že podnikáním může vydělat mnohem více než v běžném zaměstnání. Příklad: Klára, bývalá zaměstnankyně v korporaci, se rozhodla začít podnikat v oblasti poradenství, protože chtěla být svým vlastním šéfem a mít kontrolu nad projekty, na kterých pracuje. Příklad: Lucie otevřela vlastní cukrárnu, kde může každý den tvořit nové sladkosti. Příklad: Jarmila, která provozuje úspěšnou rodinnou restauraci, vidí své podnikání jako odkaz, který může předat svým dětem.