Kolik stojí reklama na FB?

Abner Larson
2025-06-11 05:37:57
Count answers: 5
Na českém trhu se ceny pohybují v následujících relacích: CPC (cena za klik): 4 Kč – 15 Kč.
CPM (cena za 1 000 zobrazení): 80 Kč – 200 Kč.
CPA (cena za konverzi): 100 Kč – 400 Kč.
Například v e-commerce bývá CPA kolem 150 Kč, zatímco v segmentu služeb může klidně vystoupat až ke 400 Kč.
Nezapomínejte, že cenu za klik taky určuje vaše nabídka a kreativa.
Na základě toho lze říci, že můžete začít u stovek korun, ale pokud to myslíte vážně, počítejte s tisícovkami a důležitější než částka je strategie, smysluplné nastavení a průběžná optimalizace.
Pro menší firmy a e-shopy může být startovací rozpočet klidně 5 000 Kč měsíčně, pokud máte dobře nastavenou strategii.
Důležité je průběžně testovat, optimalizovat a vyhodnocovat kampaně.
Cenu reklamy na Facebooku ovlivňují faktory, jako je cílení, denní doba, kvalita kreativ a cíl kampaně.
Například cílení na širší publikum vyžaduje vyšší rozpočet, zatímco kvalitní kreativy mohou snížit cenu reklamy.
Cíl kampaně cũng hraje roli, například návštěva webu je levnější než nákup, ale pokud chcete konverze, musíte být připraveni investovat více.

Sadie Emmerich
2025-06-11 05:29:01
Count answers: 1
Kolik to stojí? To je samozřejmě velmi individuální a záleží na mnoha proměnných, nicméně pokusím se vám předložit nějaká obecná čísla, na která se dá v případě realit poměrně dobře spolehnout.
1 000 Kč: 10 000 unikátních uživatelů, 1 000 návštěvníků webu, 1 300 zhlédnutí alespoň 10 vteřin videa, 25 000 zobrazení reklamy.
Obecně u klientů doporučuji měsíční rozpočet na nemovitost 2-3 tis. Kč, tím zajistíte slušný zásah a kloudnou návštěvnost.
A rozpočet? Na propagaci příspěvků standardně klientům doporučuji několik stovek a to v závislosti na charakteru daného postu, některý jej stačí podpořit za 100 Kč, aby měl nějaký dosah, jiný zase za 500 Kč, protože může přinést více muziky.

Kaylah Witting
2025-06-11 03:02:54
Count answers: 3
Reklama na Facebooku stojí od 25 Kč.
To je minimální vklad, který musíte mít na reklamu připravený, abyste mohli spustit svojí první reklamní kampaň.
Já bych začal tím, že zkusíme udělat reklamní kampaň, která bude stát okolo 100 – 150 Kč denně.
Facebook v České republice je zatím velmi levný.
Minimálně, když si srovnáme, kolik ta samá reklama stojí třeba v Německu, Americe nebo ve Velké Británii.
Dobrá cena za takovou konverzi může být mezi 10 – 30 Kč.
Pokud vaším cílem je přes Facebook reklamu prodávat, tak to už se může hodně lišit na základě toho, jak drahý je váš produkt.
Pokud vaše produkty stojí kolem 100, 200 nebo 300 Kč, tak cena za akvizici, tedy za jednu objednávku, kterou na vašem e-shopu zákazník udělá, může být třeba mezi 70, 100 nebo 200 Kč.
Cena za sjednání takovéto konzultace už může být velmi různá.
Může to být 700 Kč, může to být 1000 Kč nebo taky 10 000 Kč.
Tady už záleží jaká je hodnota vaší akvizice, jaká je hodnota vašeho produktu a jaký máte marži na vašem produktu nebo na vaší službě.