Jak propagovat svůj e-shop?

Asa Cartwright
2025-06-30 00:54:35
Count answers: 2
Bez propagace e-shopu/webu, která zajistí vyšší návštěvnost, nebudou prodeje ani poptávky dostatečné.
Máme pro vás deset způsobů, jak docílit vyšších návštěv a konverzí a tím vyšších tržeb.
1. Optimalizace pro vyhledávače (SEO) na základě analýzy klíčových slov poznáte vyhledávanost vašich služeb a produktů a můžete tomu přizpůsobit obsah webu/e-shopu
správně optimalizovaný web/e-shop zvýší přirozenou návštěvnost z vyhledávače
můžete navrhnout lepší strukturu webu/e-shopu, správně uspořádat produkty do kategorií, nastavit filtraci atd.
SEO znamená zvýšení kvality obsahu, což vede ke zvýšení návštěvnosti i prodejích.
2. Srovnávače produktů zbožové porovnávače (př. heureka.cz, zbozi.cz) jsou výborným pomocníkem, pomohou rychle přivést zákazníky do e-shopu a zvýšit tržbu
nastavením názvů produktů, optimalizovaných pro srovnávač, více zaujmete (př. Notebook s dopravou zdarma funguje lépe, než jen Notebook)
srovnávače umí automatické připojení (generování) názvu výrobce nebo jiné vlastnosti do titulku zboží zobrazovaného ve srovnávači
máte možnost nastavit jiné ceny pro zbožové porovnávače než pro přímé návštěvy
3. PPC reklama reklama, kde platíte až za proklik zákazníka, nikoliv za zobrazení, a která se nezobrazuje jen ve výsledcích hledání, ale i na spoustě tematických webů – díky tomu máte obrovské možnosti oslovit konkrétní skupinu lidí na internetu
můžete využít i grafickou reklamu (bannery) za nízké náklady na specializovaných webech
máte možnost neustálé optimalizace a vyhodnocování správy kampaní
při tvorbě PPC reklamy spojujeme styl komunikace reklam s komunikací celého webu/e-shopu
4. E-mailing rozesílejte pomocí graficky a obsahově zajímavých e-mailů novinky, slevy, akce nebo třeba gratulace vašim klientům k jubileu – zvyšujte tržby, poptávky a budujte vztah se zákazníky
posílejte newslettery jen těm, kteří opravdu chtějí a mají zájem o vaše služby
rozjeďte e-mailing i s nízkými náklady a zvyšujte tržby i zájem
využijte tak jeden z nejefektivnějších kanálů online reklamy
5. RTB reklama konkurujte dosahem reklamy na internetu dosahu v masmédiích, jako je TV nebo rádio
využijte síly dynamického remarketingu na míru a připomínejte se vašim zákazníkům zajímavou vizuální formou, např. bannery
proměňujte návštěvníky webu/e-shopu v zákazníky a budujte brand pomocí RTB reklamy
pracujte s videoreklamou, dynamickými bannery, TV reklamou ve Smart TV a vyprávějte příběhy na správném místě a ve správný čas
6. Sociální sítě (Facebook, Instagram) sociální sítě vám pomocí budovat komunitu klientů a zákazníků i navyšovat tržby, využijte je jako marketingový kanál nebo doplněk k propagaci
prodeje e-shopů s podporou sociálních sítí rostou a většina podnikatelů sítě využívá
sociální sítě jsouce zajímavé pro vaše zákazníky, tráví na nich čas, baví se na nich a inspirují, proto jsou dobrým místem, kde o sobě dát vědět
kombinujte zacílené sponzorované kampaně s tvorbou zajímavých příspěvků
7. Lokální propagace pobočky ukazujte se zákazníkům ve vašem okolí a zvyšte návštěvnost své prodejny nebo pobočky, podpořte zajímavou formu online propagace offline prodeje
lokální propagací navíc vytvoříte místa pro získávání recenzí a zpětné vazby od zákazníků
kombinací lokální SEO + lokální PPC + lokální Facebook budete zvýhodněni před konkurencí
podpoříte offline prodeje a poptávky a zvýšíte své pozice ve vyhledávání
8. Budování identity značky (brand) naučte své potenciální i stávající zákazníky rozpoznávat vaši značku a pamatovat si ji díky jednotné vizuální i komunikační identitě
získejte přirozené hledání značky, přímou návštěvnost a också podporu od uživatelů
díky dobré značce dostanete více doporučení a díky tomu i více nákupů, včetně těch opakovaných
zvyšujte konverze díky známosti a povědomí o značce
9. Kvalitní obsah zaujměte své zákazníky pomocí fotek, videí a grafických prvků, které souvisí s vaší značkou a podnikáním, sjednocujte výstupy a udržujte styl
komunikujte pomocí jednodných a kvalitních textů napříč celým internetem
využijte outdoorové reklamy i offline reklamy s dobrým obsahem a buďte viděni
sledujte trendy v obsahu reklam a udržujte s nimi krok, budete pro zákazníky neustále atraktivní
10. Vzdělání v propagaci mějte přehled v tom, co na zákazníky funguje a co mají rádi a přizpůsobte tomu komunikaci
orientujte se v marketingových kanálech a jejich možnostech využití
udržujte si povědomí o novinkách a o tom, co se děje ve světě marketingu a co vám může pomoci nejen v podnikání, ale i v osobním prezentaci a dobrém rozhledu
přijďte na školení, kde vás zásvětíme do propagace na sociálních sítích nebo kontaktujte naše konzultanty

Angela Schimmel
2025-06-19 20:07:04
Count answers: 2
Tipy na nástroje ZDARMA, Zbožové srovnávače, PPC reklama, Sociální sítě, Základy optimalizace pro vyhledávače (SEO), Affiliate marketing.
_ppřipravujeme: e-mail marketing, analytika a vyhodnocování, retence zákazníků.
Potřebujete navrhnout nový projekt nebo zlepšit ten stávající? Pojďme si promluvit o možném řešení.
Kromě teorie i spoustu praktických rad a doporučení z praxe.
Vše je prezentováno na klientech, kterým jsem v minulosti pomohl s online podnikáním.
Je jen na vás, zda se rozhodnete je vyzkoušet, či nikoliv.
Příručka nabízí vám ale možnosti, které mohou být pro vaše podnikání zajímavé.
Nabízí vám ale možnosti, které mohou být pro vaše podnikání zajímavé.

Ruth Howell
2025-06-11 09:22:10
Count answers: 5
Možností jak propagovat váš internetový obchod je mnoho, od nejjednodušších po nejdražší.
Mezi způsoby, kterým můžete podpořit marketingový a reklamný úspěch vašeho e-Shopu, je několik takových, které byste měli použít jako první.
Mezi tyto marketingové nástroje e-shopu patří především tyto:
Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Placená PPC reklama ve vyhledávači Google a Seznam.cz
E-mail marketing a reklamní maily
Tvorba a publikování článků
Sociální síť Facebook - síla doporučení a komunikace.
Krom zmíněných, nejčastěji využívaných možností pro online marketing vašeho e-Shopu existují další, kterými můžete podpořit propagaci a obchodní účinnost vašeho internetového obchodu a přilákat potenciální zákazníky.
Důležité je určit si cíle, znát vaši cílovou skupinu, stanovit si realizovatelnou strategii, vybrat vhodná média a především měřit úspěšnost kampaní.

Amya Fritsch
2025-06-11 06:48:05
Count answers: 1
Možnosti propagace existují celkem čtyři.
Jde o přítomnost na zbožových srovnávačích, PPC eshop reklama, prezentaci na sociálních sítích a optimalizace pro vyhledávače.
K dobře zvládnutému SEO vede cesta skrze kvalitní obsah.
Ten mějte vyladěný už od začátku.
Vyhrajte si s popisky produktů a hlavně nepoužívejte univerzální texty výrobců, distributorů či dodavatelů.
Svým zákazníkům raďte, sdílejte vlastní zkušenosti, recenzujte své zboží a vyprávějte jim příběhy spojené s prodávaným sortimentem.
U kvalitního obsahu nejde v prvé řadě o přilákání návštěvníku, jako spíše o jejich udržení.
Poutavý obsah je také můstkem pro přivádění potenciálních nakupujících ze sociálních sítí.
Zmáknutá hra se slovy se navíc jednoho dne stane perfektním základem pro optimalizaci pro vyhledávače.
Jejich roboti už totiž budou mít u vašich stránek s dobrým obsahem zaznačené virtuální plusové body a následné vyladění k dokonalosti už bude o to jednodušší.