Jak má vypadat e-shop?

Willy Cole
2025-05-29 10:51:28
Count answers: 2
Přehlednost Vaši potenciální zákazníky nesnáší hledání. Snažte se, aby kteroukoli položku ve vaší nabídce co nejrychleji nalezli.
Bude-li každá vaše produktová stránka obsahovat velkou a dobrou fotografii zboží a výrazné údaje o dostupnosti zboží a jeho ceně, neuděláte nic špatně.
Nechte svůj e-shop dýchat. Notoricky známé pravidlo, které říká, že čím je na webu textu méně, tím je stránka atraktivnější, až na výjimky platí.
Váš e-shop musí vypadat jinak, když prodáváte luxusní boty a jinak, pokud tu nakupují zahradníci rýče.
Vlevo nahoře umístěte odkaz na homepage – uživatelé jsou zvyklí ho tam hledat.
Košík patří doprava nahoru.
Používejte velké a kvalitní fotografie – o tom, kde je brát se budeme bavit v jednom z dalších dílů našeho seriálu.
Nejvhodnější jsou pro většinu e-shopů světlé a pastelové barvy – usnadňují koncentraci na prvky stránky a méně tak unavují oči návštěvníků.
Používejte bezpatkové fonty – z displeje nebo monitoru se snadněji čtou.
Texty formátujte do užších sloupců – čtení na monitoru není příjemné.
Pište kratší a užší odstavce – ideálně 3-5 řádků.
Zvětšete logo – zní to absurdně, ale velké logo zpravidla působí lépe.
Posilujete tak svou značku.
Nepoužívejte přehnaně křiklavé bannery – uživatelé internetu se je naučili ignorovat a reklamy budou váš web bezúčelně hyzdit.
Odkazy na sociální sítě v patičce zapadnou.
Raději je umístěte výrazně na stránky produktů.

Amaya Hegmann
2025-05-21 19:19:39
Count answers: 5
Úvodní stránka by proto měla být přehledná s jasnou navigací.
Úvodní stránka e-shopu je v podstatě jako výloha kamenného obchodu.
Cílem je taková grafika e-shopu, která zákazníky přiměje na stránkách nejen setrvat, ale také nakoupit.
Grafika e-shopu prodává.
Ve světě internetového nakupování funguje vzhled e-shopu jako háček na ryby.
Cílem je přehledný design směřující k vyšší konverzi.
Pro svůj FastCentrik si můžete vybrat z široké škály šablon, které jsou opravdu designovým zážitkem.
Šablona Whitespace patří mezi nejoblíbenější u našich klientů.
Je vzdušná a minimalistická, složená ze dvou sloupců.
Zvolte neotřelou grafiku na míru.
Váš e-shop získá osobitou, jedinečnou tvář a dokonale se odlišíte od konkurence.