Co má obsahovat banner?

Elinor Dickinson
2025-05-25 12:26:02
Count answers: 2
Reklama musí vyplňovat celou reklamní plochu, hlavní grafické i textové sdělení však nesmí přecházet za vymezený reklamní prostor.
Texty a obrázky musí být jasně čitelné, relevantní, obsahově a kvalitativně srozumitelné.
V reklamě nesmí chybět textové sdělení – krátký popis nabídky nebo výzva k akci.
Obsah reklamy by měl být vodorovný, čitelný zleva doprava bez naklopení či přetočení o 180°.
Reklama může obsahovat napodobeniny ovládacích prvků za předpokladu, že bude možné dosáhnout jimi prezentovaného cíle přímo na cílové stránce.
Reklamní sdělení nesmí porušovat autorská práva, práva k ochranné známce a jiné prvky, které jsou předmětem ochrany průmyslového nebo duševního vlastnictví, nebo práva třetích osob.

Bella Robel
2025-05-25 10:09:39
Count answers: 2
Aby dnes banner dosáhl rozumné míry prokliku, musí splnit šest základních předpokladů:
mít nápad a umět upoutat pozornost
být originální a nekopírovat
nést dostatečné reklamní sdělení
vyzvat uživatele k akci (často formou tlačítka)
budovat značku, i když na něj uživatel neklikne (tzn. obsahovat logo, slogan a odpovídat firemnímu grafickému manuálu)
být technicky dobře zpracovaný a mít rozumnou datovou velikost.
Bannerem je pouhý obrázek, obvykle ve formátu GIF, JPG nebo PNG.
Obvykle se setkáte s jednoduchými animacemi (formát GIF), ale existují i velmi sofistikované animované bannery (ve formátu HTML5).

Buck Pagac
2025-05-25 09:21:33
Count answers: 1
Úspěšné bannery jsou navrženy tak, aby zvýšily povědomí o značce a přivedly na váš web více návštěvníků. Aby se tak stalo, musí banner obsahovat 3 základní komponenty:
Logo vaší firmy – logo je důležité v rámci procesu budování značky.
Zdůrazněná přidaná hodnota – Obrazem i textem byste zde měli upozornit na vaše produkty/služby a jejich hlavní kvality.
Call to action – button nebo text s jasnou výzvou k akci by neměl chybět na žádném úspěšném banneru.

Baron Morar
2025-05-25 08:23:51
Count answers: 2
Každý úspěšný banner, který má zaujmout, by měl obsahovat následující prvky:
Měl by mít jasné reklamní sdělení, žádné obecné plky, pardon fráze
Text nemá popisovat vlastnost, ale výhodu pro klienta
Banner musí obsahovat výzvu k akci, např. „Chci další informace“.
Měl by odrážet Vaše firemní barvy.
Neměl by zapadnout mezi ostatními bannery konkurence
Statický vs. animovaný banner
Kdy použít statický a kdy animovaný banner?
Jednoznačná odpověď na to není.
Jednoduché je ale např. toto vodítko:
Statický banner – když popisuji výhodu produktu
Animovaný banner – když chci ukázat srovnání - situaci před použitím a po použití produktu