:

Co má obsahovat banner?

Elinor Dickinson
Elinor Dickinson
2025-05-25 12:26:02
Count answers: 2
Reklama musí vyplňovat celou reklamní plochu, hlavní grafické i textové sdělení však nesmí přecházet za vymezený reklamní prostor. Texty a obrázky musí být jasně čitelné, relevantní, obsahově a kvalitativně srozumitelné. V reklamě nesmí chybět textové sdělení – krátký popis nabídky nebo výzva k akci. Obsah reklamy by měl být vodorovný, čitelný zleva doprava bez naklopení či přetočení o 180°. Reklama může obsahovat napodobeniny ovládacích prvků za předpokladu, že bude možné dosáhnout jimi prezentovaného cíle přímo na cílové stránce. Reklamní sdělení nesmí porušovat autorská práva, práva k ochranné známce a jiné prvky, které jsou předmětem ochrany průmyslového nebo duševního vlastnictví, nebo práva třetích osob.
Bella Robel
Bella Robel
2025-05-25 10:09:39
Count answers: 2
Aby dnes banner dosáhl rozumné míry prokliku, musí splnit šest základních předpokladů: mít nápad a umět upoutat pozornost být originální a nekopírovat nést dostatečné reklamní sdělení vyzvat uživatele k akci (často formou tlačítka) budovat značku, i když na něj uživatel neklikne (tzn. obsahovat logo, slogan a odpovídat firemnímu grafickému manuálu) být technicky dobře zpracovaný a mít rozumnou datovou velikost. Bannerem je pouhý obrázek, obvykle ve formátu GIF, JPG nebo PNG. Obvykle se setkáte s jednoduchými animacemi (formát GIF), ale existují i velmi sofistikované animované bannery (ve formátu HTML5).
Buck Pagac
Buck Pagac
2025-05-25 09:21:33
Count answers: 1
Úspěšné bannery jsou navrženy tak, aby zvýšily povědomí o značce a přivedly na váš web více návštěvníků. Aby se tak stalo, musí banner obsahovat 3 základní komponenty: Logo vaší firmy – logo je důležité v rámci procesu budování značky. Zdůrazněná přidaná hodnota – Obrazem i textem byste zde měli upozornit na vaše produkty/služby a jejich hlavní kvality. Call to action – button nebo text s jasnou výzvou k akci by neměl chybět na žádném úspěšném banneru.
Baron Morar
Baron Morar
2025-05-25 08:23:51
Count answers: 2
Každý úspěšný banner, který má zaujmout, by měl obsahovat následující prvky: Měl by mít jasné reklamní sdělení, žádné obecné plky, pardon fráze Text nemá popisovat vlastnost, ale výhodu pro klienta Banner musí obsahovat výzvu k akci, např. „Chci další informace“. Měl by odrážet Vaše firemní barvy. Neměl by zapadnout mezi ostatními bannery konkurence Statický vs. animovaný banner Kdy použít statický a kdy animovaný banner? Jednoznačná odpověď na to není. Jednoduché je ale např. toto vodítko: Statický banner – když popisuji výhodu produktu Animovaný banner – když chci ukázat srovnání - situaci před použitím a po použití produktu