Co je reklamní banner?

Muriel Towne
2025-05-25 14:54:38
Count answers: 3
Banner (anglicky „prapor“, „plakát“, česky se někdy označuje jako reklamní proužek) je druh reklamy používaný na WWW stránkách, či v softwarových aplikacích.
Jedná se o zpravidla obdélníkový obrázek či animaci, případně interaktivní grafiku zobrazenou nejčastěji poblíž okraje obrazovky.
Bannery tvoří stále jednu z nejčastějších forem reklamy na Internetu.
Původně byly bannery tvořeny statickým obrázkem či animací (typicky ve formátu .gif (s podporou animace) nebo statický .jpeg), později se také rozšířil formát o kombinaci s HTML nebo JavaScriptovým kódem umožňujícím dynamické načítání obsahu nebo interakci s uživatelem (typicky formuláře).

Emory Kreiger
2025-05-25 14:33:50
Count answers: 6
Banner je grafická forma internetové reklamy. Česky se mu správně říká reklamní proužek, ale moc se to nepoužívá. V nejjednodušší podobě jde o obrázek doplněný odkazem. Uživatel na banner klikne a dostane se na cílovou stránku reklamní kampaně. Statické bannery jsou ty úplně nejjednodušší, bannerem je pouhý obrázek, obvykle ve formátu GIF, JPG nebo PNG.

Rory Kreiger
2025-05-25 13:33:49
Count answers: 4
Banner je grafická forma internetové reklamy. Bannery jsou fajn k budování povědomí o značce. Asi nejznámější a nejpoužívanější je takzvaný full banner s rozměry 468 x 60 pixelů. Kam nemůže PPC, tam nastrčte banner. Prostě všude, kde ji nemůže použít, můžete strčit banner, ale musíte počítat s takzvanou bannerovou slepotou. Tedy skutečností, že jsme si coby uživatelé natolik zvykli na to, že nám bannery pořád cpou nějaký obsah, o který nestojíme, že už je ani nevnímáme.

Herminio Kiehn
2025-05-25 13:12:55
Count answers: 5
Banner je jednou z forem reklamy hojně využívaná v online marketingu. Jedná se o grafický typ reklamy, která má za úkol upoutat pozornost návštěvníků stránek.
Banner je nejčastěji používaným formátem internetové reklamy.
Jedná se o tzv. reklamní proužek, tedy obdelník nebo čtverec, který je naplněný grafikou, reklamním textem či interaktivními prvky.
Tyto bannery se zobrazují uživateli na webové stránce a mají za úkol přivést zákazníky nebo návštěvníky na jinou cílovou stránku, než na které se banner zobrazuje.
Na webové stránce se uživateli zobrazí statický nebo animovaný obrázek, tedy banner.
Banner má za úkol přivést zákazníky nebo návštěvníky.
Bannery se mohou lišit způsobem technologie, kdy rozlišujeme typy bannerových reklam na:statické bannery, animované bannery, flashové bannery.

Bernard Casper
2025-05-25 12:54:03
Count answers: 3
Reklamní bannery jsou důležitým prvkem online marketingu.
Reklamní bannery jsou grafické vizuální prvky, mohou být statické i animované.
Jejich cílem bývá nejčastěji dovést uživatele na konkrétní cílovou stránku a přimět ho k provedení nákupu či jiné konverzní akce.
Pomocí bannerů můžete efektivně oslovit cílové publikum, přimět uživatele k návštěvě webové stránky či zvýšit povědomí o vaši značce.
Bannery, které dobře pracují se symboly značky, se mohou stát jedním z hlavních nástrojů pro budování povědomí.

Hilario Wolff
2025-05-25 10:40:18
Count answers: 3
Reklamní banner, často označovaný jako bannerová reklama, je forma online reklamy, která se skládá z grafického obrázku nebo animace zobrazené na webových stránkách.
Reklamní bannery mohou mít různé rozměry, tvary a umístění na webové stránce.
Mohou být umístěny v horní části stránky (tzv. leaderboard), na stranách (skyscraper), ve spodní části nebo vloženy mezi obsahem (rectangles).
Formáty bannerů mohou zahrnovat statické obrázky, animace, video nebo interaktivní multimediální obsah.
Bannerové reklamy jsou jedním z nejstarších typů online reklamy a jsou určeny k získání pozornosti uživatelů a přesměrování jejich prohlížeče na webové stránky inzerenta, když na reklamu kliknou.