Co nesmí chybět na webových stránkách?

Dawn Nienow
2025-06-13 09:53:43
Count answers: 3
Každý dobrý web má zabezpečení pomocí SSL certifikátu, což umožní přechod z http na https.
Rychlost svého webu zjistíš například pomocí Google testu.
Responzivita
Favicon
Kontaktní formulář s antispamem
Optimalizace pro vyhledávače
Error page

Cecilia Jast
2025-06-03 02:49:04
Count answers: 2
Jaké povinné údaje musí být na webových stránkách?
Podle živnostenského zákona (§ 13a) a občanského zákoníku (§ 1811 a násl.) musí být na webu uvedeny tyto základní údaje:
Pokud jste OSVČ: jméno a příjmení IČO sídlo nebo místo podnikání údaj o zápisu v živnostenském rejstříku (např. „zapsán v ŽR u MÚ Brno“) kontaktní údaj – e-mail nebo telefon DIČ (pokud jste plátce DPH)
Pokud jste s.r.o. nebo jiná právnická osoba: obchodní firma (název společnosti) IČO sídlo společnosti údaj o zápisu v obchodním rejstříku (název soudu, oddíl a vložka) kontaktní údaj – e-mail nebo telefon DIČ (pokud jste plátci DPH)
Povinné informace navíc pro e-shopy a prodej na dálku
Pokud nabízíte zboží nebo služby přes web (např. e-shop, formulář, e-mail), přibývají další zákonné povinnosti:
obchodní podmínky (včetně informací o odstoupení od smlouvy)
GDPR – informace o zpracování osobních údajů
cookies lišta, pokud používáte sledovací nebo analytické nástroje
informace o mimosoudním řešení sporů (např. ČOI)
kontaktní údaje pro řešení reklamací
formulář pro odstoupení od smlouvy (není povinný, ale doporučený)
Co si z článku odnést?
jméno nebo obchodní firmu
IČO a sídlo
zápis v živnostenském nebo obchodním rejstříku
kontaktní údaje (e-mail, telefon)
DIČ (pokud jste plátce DPH)
u e-shopu navíc GDPR, obchodní podmínky, cookies a informace pro spotřebitele

Rene Ledner
2025-05-26 09:54:32
Count answers: 2
Skvělý první dojem z webu je první krůček k úspěchu. Nezbytností je snadný pohyb po jednotlivých podstránkách. Je důležité klást důraz na to, aby zákazník nestrávil mládí tím, než se mu načte další a další podstránku. Za každým profesionálním webem stojí kvalitní obsah. Jedna reference spokojeného zákazníka dokáže udělat zázrak a častokrát vydá za celou PPC reklamu. Důvěryhodnost, to je základ dobrého obchodu. Proto nezapomeňte web zabezpečit pomocí SSL certifikátu, který má dnes většina slušných hostingů již v ceně. Sledování chování uživatelů je cestou k úspěchu. Mějte na paměti, že vaše stránky by měly být v první řadě předvídatelné, intuitivní a na první pohled jednoduché.