:

Co je to za značku?

Ivah Bosco
Ivah Bosco
2025-05-26 14:53:34
Count answers: 1
Brand je souhrn funkcí a hodnot, které se pojí k určitému produktu, službě či firmě. Značka je nositel významu a emocí. Lze ji popsat jako unikátní asociace, jimiž se produkt či firma v mysli zákazníka odlišují od konkurence. Dobře vytvořená a nastavená značka: je SROZUMITELNÁ, PŘEDVÍDATELNÁ, ODLIŠITELNÁ a VZBUZUJE SYMPATIE. Z právního hlediska je značka definovaná jako ochranná známka. Pokud si firma zaregistruje ochrannou známku, získává pro ni zákonem definovaná legislativní práva a právní ochranu. Ochrannou známkou mohou být slova, fráze, barvy, kresby, grafika či například obal. Důležitý předpoklad pro zapsání ochranné známky je schopnost odlišit se od konkurence.
Jerad Hegmann
Jerad Hegmann
2025-05-26 13:42:16
Count answers: 6
Provozovatel: Simopt, s.r.o., www.simopt.cz, [email protected] Posláním portálu Bezpečné cesty je vzdělávat a předkládat účinné příklady z praxe dopravní bezpečnosti a tím podpořit snižování nehodovosti a především množství zranění.
Vincent Bogan
Vincent Bogan
2025-05-26 13:21:16
Count answers: 3
Značka neboli brand je celková identita konkrétní firmy či produktu. Do značky se zahrnuje vizuální část identity, ale i emoce spjaté s danou firmou a její celková kultura. Značka jako taková není jen logo, její součástí je celková strategie neboli branding obsahuje základní hodnoty a vize, logo, slogany a mnoho dalšího.