Co je to za značku?

Ivah Bosco
2025-05-26 14:53:34
Count answers: 1
Brand je souhrn funkcí a hodnot, které se pojí k určitému produktu, službě či firmě. Značka je nositel významu a emocí. Lze ji popsat jako unikátní asociace, jimiž se produkt či firma v mysli zákazníka odlišují od konkurence. Dobře vytvořená a nastavená značka: je SROZUMITELNÁ, PŘEDVÍDATELNÁ, ODLIŠITELNÁ a VZBUZUJE SYMPATIE. Z právního hlediska je značka definovaná jako ochranná známka. Pokud si firma zaregistruje ochrannou známku, získává pro ni zákonem definovaná legislativní práva a právní ochranu. Ochrannou známkou mohou být slova, fráze, barvy, kresby, grafika či například obal. Důležitý předpoklad pro zapsání ochranné známky je schopnost odlišit se od konkurence.

Jerad Hegmann
2025-05-26 13:42:16
Count answers: 6
Provozovatel: Simopt, s.r.o., www.simopt.cz, [email protected]
Posláním portálu Bezpečné cesty je vzdělávat a předkládat účinné příklady z praxe dopravní bezpečnosti a tím podpořit snižování nehodovosti a především množství zranění.

Vincent Bogan
2025-05-26 13:21:16
Count answers: 3
Značka neboli brand je celková identita konkrétní firmy či produktu. Do značky se zahrnuje vizuální část identity, ale i emoce spjaté s danou firmou a její celková kultura. Značka jako taková není jen logo, její součástí je celková strategie neboli branding obsahuje základní hodnoty a vize, logo, slogany a mnoho dalšího.