:

Co je privátní výrobek?

Madyson Hagenes
Madyson Hagenes
2025-05-26 19:02:22
Count answers: 3
Privátní značky, přestože jsou někdy až o polovinu levnější, než výrobky originální nemusí nutně znamenat nižší kvalitu. V obchodech se můžete setkat s originál výrobky anebo výrobky pod značkou daného řetězce-tzv. privátní značky. Privátní značky, přestože jsou sometimes až o polovinu levnější, než výrobky originální, nemusí nutně znamenat nižší kvalitu. Výhoda privátní značky je, že může stlačit cenu výrobku při zachování stejného obsahu. Mnohdy privátní značky vyrábí ta samá linka jako značku originální – jen prostě do jiného obalu. Celkově zájem o privátní značky stoupá, někteří zákazníci je však považují za podřadné, bojí se, že se s nimi vždy pojí nízká kvalita, což však poslední dobou přestává platit. Jen je třeba se v jednotlivých řadách vyznat.
Carlotta Ledner
Carlotta Ledner
2025-05-26 17:25:07
Count answers: 1
Privátní značky jsou ty, které si obchodní řetězec nechává vyrobit "na zakázky" pro své zákazníky, aby jim mohl nabídnout opravdu to nejlepší. Jejich výhodou je záruka vysoké kvality a zároveň výhodná cena. Privátní značky si obchodní řetězec nechává vyrobit "na zakázku" pro své zákazníky, aby jim mohl nabídnout opravdu to nejlepší.
Amiya Dickens
Amiya Dickens
2025-05-26 16:52:18
Count answers: 3
Privátní značky většinou vytváří maloobchodní prodejci. Supermarkety nebo obchody s oblečením mají své značky, které jsou k dispozici pouze u nich. Většinou si produkty sami nevyrábí, ale nechávají si je vyrábět od svých dodavatelů, přičemž na ně dávají svůj vlastní branding. Příklad: V ČR můžete zaznamenat například tyto privátní značky Tesco F&F, Albert Quality nebo Kaufland K-Classic.
Tierra Konopelski
Tierra Konopelski
2025-05-26 15:48:57
Count answers: 1
Výrobek privátní značky je takový výrobek, který si maloobchodník nechá vyrobit třetí stranou, ale prodává ho pod svou vlastní značkou. Maloobchodní prodejce kontroluje vše, co se týká výrobku nebo výrobků. To zahrnuje specifikace výrobku, způsob balení a prakticky vše ostatní. Výrobky pod vlastní značkou jsou pak dodávány maloobchodníkovi k prodeji. Pokud jde o spotřebitele, jedná se o výrobky „vlastní značky“ společnosti. Například prodejce softwaru pro spolupráci může uvést na trh řadu hardwaru pro konferenční hovory pod vlastní značkou. Tyto výrobky by si nechal vyrobit od jiné firmy. Prodávaly by se však pod značkou původní firmy.