:

Jak reklamovat zboží na Rohliku?

Martin Brakus
Martin Brakus
2025-06-13 17:17:21
Count answers: 5
U Rohlík.cz proces reklamací komplikovaný není. Největší internetový supermarket je telefonicky řeší se zákazníkem ihned, po e-mailu ještě v tomto dni. Pokud někdo napíše, průměrná doba odpovědi Rohlíku je kolem dvou hodin. Když náš zákazník zavolá, že mu kurýr přivezl například trochu poškozené ovoce nebo něco jiného, tak dovezeme co nejdříve nový nákup. Pokud nám zákazník napíše e-mail po 11. hodině večer, kdy je naše zákaznická linka mimo provoz, odepíšeme mu hned ráno.
Bridie Lowe
Bridie Lowe
2025-05-31 13:14:05
Count answers: 9
Tady najdete náš Reklamační řád platný od 1. 5. 2024. Tady najdete náš Reklamační řád platný od 6. 1. 2023 do 30. 4. 2024.
Cynthia Huel
Cynthia Huel
2025-05-31 10:48:07
Count answers: 2
Jsme jediný obchod s potravinami v Česku, který tuto možnost nabízí, Zákazník si na webu nebo v aplikaci vybere položku, kterou chce reklamovat, a kompenzace v podobě kreditů je mu okamžitě připsána na účet. Jen pokud by uživatel překročil určitou přijatelnou mez počtu reklamací, je vyzván například k doložení fotografie o poškozeném zboží. U členů Rohlík Premium taktéž dál platí, že získávají i při online reklamaci dvojnásobnou kompenzaci.