Jak propagovat eshop na Facebooku?

Ally Hand
2025-06-11 02:17:50
Count answers: 3
Propagace e-shopu na Facebooku a Instagramu Jedním z nejvíce využívaných nástrojů pro propagaci téměř čehokoliv, jsou v dnešní době sociální sítě. Facebook nebo Instagram už nejsou pouze zaměřeny na komunikaci mezi uživateli nebo sdílení svých zážitků. Tyto sociální sítě se stále více zaměřují na businessovou stránkou. Facebook vytvořili přímo podstránku na propagaci – Business Manager. Business Manager patří pod společnost Facebook, přes který se dají komplexně nastavovat kampaně nejen pro Facebook, ale také i pro Instagram.
Business Manager nabízí možnost propagace pomocí katalogů. Ten se po propojení s internetovým obchodem bude automaticky aktualizovat a bude zde promítat veškeré slevy, které nastavíte k určitým produktům na e-shopu. Při správném nastavení kampaně můžete až několikanásobně zvýšit povědomí o e-shopu, ale také přispět k nárůstu tržeb.
K propagování vcelku čehokoliv na sociálních sítích, nepotřebujete mít obrovský rozpočet a spoléhat se na placené reklamy. Jde to i jinak. Například pomocí vybudování komunity. Toho dosáhnete každodenní komunikací, a to už pomocí příspěvků, fotografií, videí, stories,… těch možností je opravdu hodně, přičemž zde můžete povolit uzdu své fantazie. Tímto způsobem se budete stále svým potenciálním zákazníkům připomínat a ještě k tomu za to neutratíte ani korunu.
Soutěže jsou také možností, jak získat více interakcí s publikem. Dejte jim možnost získat něco zadarmo. Do soutěží se pravidelně zapojuje větší množství lidí a obecně je u nich větší dosah než u klasických příspěvků. Toho docílíte especialmente správným nastavením pravidel soutěže.