:

Jak propagovat eshop na Facebooku?

Tomas Rogahn
Tomas Rogahn
2025-06-21 07:38:04
Count answers: 3
Je hned několik způsobů, jak můžete lidi přilákat. Přímo na Facebooku můžete propagovat svůj byznys i v případě, že nemáte vlastní webovou stránku. Buď budete propagovat zdarma pomocí vlastní „Fun page“ nebo můžete použít Facebook reklamu, pomocí které se o vás uživatelé Facebooku dozvědí mnohem rychleji. Čím více budete mít fanoušků, tím vyšší bude návštěvnost webové stránky, tudíž i vyšší šance zisku. Skvělým způsobem, jak získat návštěvníky na svůj web, je Facebook reklama. Můžete si filtrovat kategorii uživatelů, kterým se má reklama zobrazovat, čímž zvýšíte její efektivitu. Pokud máte „like“ tlačítko na své stránce, návštěvník na něj může jednoduše kliknout a stát se fanouškem. „Share“ tlačítko je podobné jako „like“ tlačítko. Pokud stisknete na „share“, budete sdílet stránku na svůj profil Timeline. Jedná se o způsob, který není zadarmo, ale při nastavení kvalitní reklamní kampaně je ziskový, protože reklama vám přináší potenciální zákazníky, kteří si můžou zakoupit vaše služby nebo produkty.
Ally Hand
Ally Hand
2025-06-11 02:17:50
Count answers: 3
Propagace e-shopu na Facebooku a Instagramu Jedním z nejvíce využívaných nástrojů pro propagaci téměř čehokoliv, jsou v dnešní době sociální sítě. Facebook nebo Instagram už nejsou pouze zaměřeny na komunikaci mezi uživateli nebo sdílení svých zážitků. Tyto sociální sítě se stále více zaměřují na businessovou stránkou. Facebook vytvořili přímo podstránku na propagaci – Business Manager. Business Manager patří pod společnost Facebook, přes který se dají komplexně nastavovat kampaně nejen pro Facebook, ale také i pro Instagram. Business Manager nabízí možnost propagace pomocí katalogů. Ten se po propojení s internetovým obchodem bude automaticky aktualizovat a bude zde promítat veškeré slevy, které nastavíte k určitým produktům na e-shopu. Při správném nastavení kampaně můžete až několikanásobně zvýšit povědomí o e-shopu, ale také přispět k nárůstu tržeb. K propagování vcelku čehokoliv na sociálních sítích, nepotřebujete mít obrovský rozpočet a spoléhat se na placené reklamy. Jde to i jinak. Například pomocí vybudování komunity. Toho dosáhnete každodenní komunikací, a to už pomocí příspěvků, fotografií, videí, stories,… těch možností je opravdu hodně, přičemž zde můžete povolit uzdu své fantazie. Tímto způsobem se budete stále svým potenciálním zákazníkům připomínat a ještě k tomu za to neutratíte ani korunu. Soutěže jsou také možností, jak získat více interakcí s publikem. Dejte jim možnost získat něco zadarmo. Do soutěží se pravidelně zapojuje větší množství lidí a obecně je u nich větší dosah než u klasických příspěvků. Toho docílíte especialmente správným nastavením pravidel soutěže.