Co nejvíce lidí kupuji?

Destinee Dickens
2025-06-24 03:33:27
Count answers: 3
Nejvíce Evropané na internetu nakupují oblečení a objednávají jídlo. Nejvíce Evropané nakupují oblečení a objednávají dovoz jídla. Nejvíce přitom Evropané na internetu pořizují oblečení a využívají služby rozvozu jídla. Ze spotřebního zboží následují nákupy kosmetiky, vybavení domácnosti a sportovních potřeb.

Stephany Powlowski
2025-06-18 15:24:27
Count answers: 3
Nákup potravin řeší naprostá většina Čechů v supermarketu a pro tři čtvrtiny obyvatel je to dokonce nejoblíbenější místo, kde tyto produkty nakupují.
Pro zhruba 6 z 10 Čechů je důležitá jeho blízkost.
Podobný počet lidí uvedl také ceny, akce a slevy nebo kvalitu a čerstvost potravin.
Devět z deseti zákazníků zajímá původ potravin.
V popularitě vítězí produkty z Česka, naopak nejméně stojíme o produkty z Polska a jen 7 % lidí preferuje potraviny odjinud než z Evropy.
Nemalá část lidí je také ochotna si za potraviny z preferované země připlatit.

Marlee Rogahn
2025-06-08 10:26:17
Count answers: 3
Ženy milují nákupy všeho možného.
Oblečení a doplňky
U žen samozřejmě vede oblečení.
Tržby e-shopů s oblečením a doplňky jsou mnohem vyšší na internetu než v kamenných prodejnách.
Z módy ženy nejraději utrácí za spodní prádlo.
Dále se ve velké míře kupují šaty a přirozeně nejnovější hity.
Kupodivu se na internetu prodá větší množství bot než v kamenných obchodech.
Nejvíce se kupují tenisky oblíbených sportovních značek a taky lodičky.
Ženy zkrátka milují slevy.
Červené cedulky, které přímo bijí do očí, nám naznačují, že koupí daného předmětu ušetříme.

Lester Ryan
2025-06-08 08:06:03
Count answers: 2
Úplně nejčastější kategorií zboží, kterou lidé v Česku nakupují na internetu, je oblečení, obuv a módní doplňky. V roce 2020 si něco z této kategorie nakoupilo 30 procent osob ve věku 16 a více let, což je z nakupujících na internetu více než polovina. Ženy nakupují na internetu nejvíce oblečení a obuv, muži sice nakupují oblečení méně často než ženy, ale stále je to jejich nejčastější položka nákupu. Alespoň jeden kus oblečení, obuvi či doplňků si ve sledovaných měsících nakoupilo 21 procent mužů. Druhý nejčastěji nakupovaný druh zboží byla kosmetika. Tu si pořídilo online 14 procent osob. Další často nakupovanou kategorií byla Filmy a hudba, včetně placeného streamingu. Něco z této kategorie si objednalo přes internet rovněž 14 procent osob.

Roel Davis
2025-06-08 07:51:07
Count answers: 4
Projděte si nový žebříček 50 rychloobrátkových značek, které lidé loni nejčastěji nakupovali.
Tyhle značky mají Češi nejradši.
Žebříčku kraluje banka
Kdo vlastní obchodní řetězce a které jsou české.
Pavla Adamcová Na Peníze.cz píše hlavně o spotřebitelských tématech.
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů
Oblíbená témata marketing, nákupy
A tohle už jste četli?
Praha poradí, jak správně třídit textil.
Nový portál nabízí i mapu sběrných míst
Allegro otevře výdejní boxy konkurenci.
Poslouží i pro zásilky mimo jeho síť
Platební prsteny už mají i barevné varianty.
Zatím pro jedinou banku
Air Bank a O2 lákají na neomezený tarif za 549 korun
Klienti Air Bank mohou získat neredeyse neomezený tarif od mobilního operátora O2 se slevou 300 korun každý měsíc.
Výsledná cena tak bude 549 korun měsíčně.
Tohle je ikona, brouku!
Poznáte slavné výrobky jen podle siluety?
Vodka Absolut: stačí zahlédnout obrys a víte.
Coca-cola.
Jakbysmet.
Člověku se vpálí do paměti.
Nebo brouk od Volkswagenu, Carrera od Porsche.
Nezaměnitelný tvar.
Vzali jsme deset takových ikonických výrobků a seizolovali jsme jejich siluetu, pak jste zkoušeli uhádnout, co to je.