:

Jak expandovat?

Austin Cummings
Austin Cummings
2025-06-28 07:56:05
Count answers : 1
0
Prostřednictvím detailního průzkumu vyhodnotíme konkrétní aspekty daného trhu – velikost trhu, konkurenční prostředí, spotřebitelské trendy a legislativní procesy. Důkladná analýza je klíčem k úspěchu. Odhalíme nové příležitosti a rizika na cílovém trhu. Poskytneme přehled konkurence a potřeb zákazníků. Na základě dat doporučíme strategii vstupu na nový trh. Pomůžeme vám uspět díky přehledu legislativních omezení. Zahraniční expanze není jen o překladu webu – klíčem k úspěchu je silná a viditelná značka, která působí důvěryhodně i v novém prostředí. Pomůžeme vám proniknout na nové trhy díky strategickému PR a lokálně relevantnímu obsahu. Zmapujeme příležitosti, kde se může vaše značka objevit a růst. Navrhíme vhodná média, eventy i partnerské organizace. Zajistíme tvorbu a publikaci PR článků v zahraničních médiích. Pomůžeme vám oslovit nové zákazníky i bez znalosti místního jazyka. Naším cílem je být vaším dlouhodobým partnerem, který vám pomůže minimalizovat rizika a využít každou příležitost na jakémkoliv trhu. Věříme v otevřenou a transparentní spolupráci, a proto se můžete spolehnout, že vám budeme stát po boku na každém kroku vaší expanze. Naší specialitou je zviditelnění značky v zahraničí pomocí PR aktivit. Pomáháme s nalezením příležitostí a realizací publikací v médiích.
Kay Ullrich
Kay Ullrich
2025-06-18 04:23:09
Count answers : 2
0
E-shopy se na vstup na Amazon musí pečlivě připravit. Samotná registrace je náročná, a to i v případě, že byste vyhráli cenu za nejlepší e-shop v ČR. Pokud se rozhodnete jako e-shopař, jít na Amazon, jsou dvě možnosti. Buď půjdete cestou prodejce, to znamená, že budete prodávat zboží, které na trhu prodávají i jiní nebo budete mít svůj unikátní brand/produkt. Pokud půjdete na Amazon s vlastním produktem, nebudete hned od začátku na prvních stránkách vyhledávání. Musíte si své místo získat. Nemusíme se bát, berme to jako příležitost.
Stan Reichert
Stan Reichert
2025-06-08 12:13:23
Count answers : 2
0
Najdete tu marketingové experty, grafiky, programátory, kodéry, copywritery, UXáky, PPCčkaře, analytiky, fotografy a spoustu dalších odborníků, kteří vám pomůžou zvýšit prodeje a posunout váš e-shop zase o kus dál.