Jak nastavit meta reklamu?

Kaela Koss
2025-06-01 04:34:31
Count answers: 2
Prihláste sa na Facebook.com
Pokud ještě nemáte vytvořenou stránku, najděte na levé straně Facebooku položku „Stránky“ a postupujte podle pokynů k vytvoření stránky.
Po vytvoření stránky přejděte na business.facebook.com/overview
Pokud nemáte firemní portfolio, vytvořte si ho zde.
Po vytvoření obdržíte potvrzovací e-mail od Business Manageru – dejte si pozor, tento e-mail chodí do Hromadné pošty nebo do sekce sociálních sítí (Gmail).
Dostanete se do sekce nastavení, kde můžete přidat osoby jako zaměstnance, Partnery (agentury) pro správu reklam a další nastavení.
(Vždy přidejte alespoň 2 účty pro případ, že zapomenete heslo na Facebook, nemusíte se dostat do BM).
Pokud ještě nemáte reklamní účet, přejděte do sekce „Účty pro reklamu“ a vytvořte si nový účet pro reklamu.
Po úspěšném nastavení můžete začít využívat všech výhod, které Meta Business Manager nabízí – od přesného cílení reklamy až po podrobnou analytiku, která vám pomůže optimalizovat kampaně a dosahovat lepších výsledků.

Rory Reynolds
2025-05-31 23:47:33
Count answers: 6
Jak nastavit kampaň, reklamní sestavu a reklamu.
Není kampaň jako kampaň.
Na Facebooku a Instagramu můžeme pouštět různé typy kampaní podle našeho komunikačního cíle.
Možností je dost a my si v této lekci ukážeme, kdy jaký typ kampaně použít a jak ji správně nastavit, abychom dosáhli požadovaných výsledků.
Stejně jako máme více typů kampaní, tak máme i více typů reklam.
Obrázek, video, carousel…
Proto se ve třetí lekci zaměříme na jednotlivé typy reklam a dáme si i tipy, jak na texty a kreativu.
Přečtěte si také
- Jak prodávat produkty přes Instagram?
- Jak nastavit reklamu na Instagramu?
- Jak označovat produkty na Instagramu?
- Jak nastavit firemní Instagram?
- Jak si založit e-shop na Instagramu?
- Jak prodávat bez e-shopu?
- Kolik se platí za reklamu na Instagramu?
- Jak povolit oznaceni na Instagramu?
- Kolik stojí firemní Instagram?