:

Jak nastavit meta reklamu?

Kaela Koss
Kaela Koss
2025-06-01 04:34:31
Count answers: 2
Prihláste sa na Facebook.com Pokud ještě nemáte vytvořenou stránku, najděte na levé straně Facebooku položku „Stránky“ a postupujte podle pokynů k vytvoření stránky. Po vytvoření stránky přejděte na business.facebook.com/overview Pokud nemáte firemní portfolio, vytvořte si ho zde. Po vytvoření obdržíte potvrzovací e-mail od Business Manageru – dejte si pozor, tento e-mail chodí do Hromadné pošty nebo do sekce sociálních sítí (Gmail). Dostanete se do sekce nastavení, kde můžete přidat osoby jako zaměstnance, Partnery (agentury) pro správu reklam a další nastavení. (Vždy přidejte alespoň 2 účty pro případ, že zapomenete heslo na Facebook, nemusíte se dostat do BM). Pokud ještě nemáte reklamní účet, přejděte do sekce „Účty pro reklamu“ a vytvořte si nový účet pro reklamu. Po úspěšném nastavení můžete začít využívat všech výhod, které Meta Business Manager nabízí – od přesného cílení reklamy až po podrobnou analytiku, která vám pomůže optimalizovat kampaně a dosahovat lepších výsledků.
Rory Reynolds
Rory Reynolds
2025-05-31 23:47:33
Count answers: 6
Jak nastavit kampaň, reklamní sestavu a reklamu. Není kampaň jako kampaň. Na Facebooku a Instagramu můžeme pouštět různé typy kampaní podle našeho komunikačního cíle. Možností je dost a my si v této lekci ukážeme, kdy jaký typ kampaně použít a jak ji správně nastavit, abychom dosáhli požadovaných výsledků. Stejně jako máme více typů kampaní, tak máme i více typů reklam. Obrázek, video, carousel… Proto se ve třetí lekci zaměříme na jednotlivé typy reklam a dáme si i tipy, jak na texty a kreativu.