:

Co je brand identita?

Corbin Brekke
Corbin Brekke
2025-06-16 22:02:16
Count answers: 4
Identita značky v angličtině brand identity je základní nástroj, který se používá pro řízení značky. Jedná se o soubor asociací s danou značkou, které chtějí manažeři značek strategicky vybudovat a udržovat. Identita značky je na rozdíl od image značky to, co společnost chce, aby značka pro své zákazníky nebo v očích veřejnosti prezentovala. Základními aspekty jsou např. logo, symbol nebo samotný název značky, které jsou využívány v marketingové komunikaci, PR i interní komunikaci se zaměstnanci společnosti.
Leanne Barton
Leanne Barton
2025-06-06 17:03:44
Count answers: 5
Značka je to nejdůležitější, co máte. Ať už rozjíždíte start-up, nebo jste zavedená značka, lidé musí vašemu brandu rozumět. Jeho hodnoty a cíle přeneseme do vizuální identity, která přetrvá i v neustále se měnícím světě. Vizuál ukazuje světu, kým značka je. Musí být rozpoznatelný, unikátní a odrážet hodnoty, na kterých váš brand stojí. Vytvoříme nadčasovou vizuální identitu, která vás odliší od konkurence. Aby byla komunikace značky konzistentní a pro zákazníky rozpoznatelná, součástí každého brandingu je tvorba brandmanuálu. Obsahuje pravidla, jak pracovat s logem a jak přistupovat k vizuální komunikaci značky.
Elva Prohaska
Elva Prohaska
2025-05-27 20:54:43
Count answers: 7
Brandingu se týká toho, jak značka působí na své zákazníky. Zahrnuje hodnoty značky, její příběh, způsob komunikace, a také vztah, který si buduje se zákazníky. Branding není jen o vzhledu, ale o tom, co značka reprezentuje. To, jak komunikuje, jaké hodnoty zastává a jaký vztah si vytváří s lidmi, kteří ji sledují. Zatímco vizuální identitu může značka vytvořit poměrně rychle, branding je dlouhodobý proces, který vyžaduje hlubší přemýšlení o hodnotách, strategii a vztahu se zákazníky.
Rasheed Keebler
Rasheed Keebler
2025-05-27 20:39:51
Count answers: 1
Identita značky - „vytvoříme vše, co oslovuje smysly“ NAMING Nemáte-li ještě jméno, pomůžeme vám ho vytvořit. Identifikace jasným, srozumitelným a snadno zapamatovatelným názvem je klíčovým faktorem pro budování brandu. CLAIM V souladu s komunikační strategií navrhneme hlavní sdělení, které bude poselstvím vašim zákazníkům a podtrhne hodnoty a příslib vaší značky. Díky jasně stanovené identitě lépe porozumíme i vaší cílové skupině, která s vámi bude sdílet stejné hodnoty a ke značce si rychleji vytvoří pouto. Určíme její archetyp, image, positioning, tón komunikace, vizuální podobu i její kódy. Stanovíme, co pro vás značka znamená, jaké hodnoty má nést, jaká je její současná awereness a jaké pozice chceme společně dosáhnout. Ta není jen příslibem, ale všechny aspekty silné identity značky se točí kolem lidské psychiky, pocitů, asociací a emocí.