Co je firemní identita?

Kaylah Witting
2025-05-27 17:20:10
Count answers: 3
První věc, kterou si představíme pod pojmem firemní identita, je tvorba loga, vizitek, webů a dalších částí vizuální identity. Avšak tento pojem zahrnuje i to, jak působíte na vaše zákazníky, zaměstnance, dodavatele a jaké hodnoty a pocity jim předáváte.
Do firemní identity například patří i to, jakým způsobem se zákazníky komunikujeme.
To vše je součástí firemní identity.
Vizuální prezentace musí odrážet hodnoty, které společnost reprezentuje, a podporovat je mezi všemi kanály komunikace.
To samé platí i pro nevizuální stránku.

Aimee Kreiger
2025-05-27 17:06:09
Count answers: 3
Firemní identita (Corporate Identity) je jednotná a originální tvář firmy. Vizuálně odlišuje a jasně identifikuje vaši firmu a vystupování mezi konkurencí. Firemní identita tvoří základ profesionální firemní prezentace. Dává vašim službám a produktům jednotnou tvář a jasnou myšlenku. Vyjadřuje originalitu, jedinečnost, firemní kulturu a prestiž. Jednotné vystupování firmy a snadná identifikovatelnost. Základy firemní identity tvoří: Logo a logo manuál, Firemní prvky – vizitky, hlavičkový papír, firemní desky, poznámkové bloky, kalendáře, novoročenky, webová prezentace, Reklamní prvky – letáky, plakáty, bilboardy, inzertní bannery (web, tiskoviny).

Graciela Nienow
2025-05-27 16:26:54
Count answers: 4
Firemní identita je soubor marketingových nástrojů, jejichž pomocí se firma prezentuje svému okolí.
Tento ucelený obraz firmy zahrnuje firemní komunikaci, firemní design, filozofii firmy, firemní kulturu a další.
Firemní identita představuje jedinečné vyjádření osobnosti firmy, její vlastnosti a charakteristiky.
Prostřednictvím firemní identity se firma snaží pozitivně ovlivnit vnímání zaměstnanců i vnějšího okolí.

Austin Larkin
2025-05-27 15:37:30
Count answers: 2
Pojem firemní identita je celkový obraz firmy vůči zákazníkům, zaměstnancům i svému okolí. Často se tento termín chybně spojuje pouze s logem a grafickým stylem. Firemní identita obsahuje vize společnosti, firemní kulturu, definici produktů a služeb, komunikační styl a vizuální identitu. Vize společnosti je jasná a konkrétní vize, kam společnost směřuje a čeho chce dosáhnout, jež zajistí jednodušší plánování strategických cílů. Firemní kultura je způsob, jak máte nastavenou firemní kulturu se odráží v celkové image značky. Principy a hodnoty stanovuje obvykle majitel nebo top management. Definice produktů a služeb znamená určit si kategorie produktů, jejich spolehlivost, výjimečnost, přínos pro zákazníka a další specifikace. Komunikační styl zahrnuje způsob, jakým komunikujete se zákazníky, a vizuální identita se týká grafického stylu a jednotného vzhledu materiálu.

Randall Prohaska
2025-05-27 14:12:27
Count answers: 3
Firemní styl, často přepisováno anglicky jako corporate identity, je souhrnné označení pro soubor pravidel určujících jak vnější vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, tak vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci, systém komunikace, řízení a odměňování.
Disponuje tedy určitým součtem vlastností a způsobů prezentace, které spojují organizaci a současně ji od jiné odlišují.
O podnikovém stylu můžeme říci, že je smyslem i formou určité organizace.
Prvky firemní identity se vzájemně ovlivňují, vytvářejí různé vazby a vztahy a působí směrem do firmy i ven.
Vytváří tak jednotný obraz o firmě.
Mezi tyto základní prostředky firemní identity patří firemní design, firemní komunikace a firemní kultura.

Tyshawn Dicki
2025-05-27 13:19:41
Count answers: 1
Firemní identita je podstatou a tváří značky. Firemní identita (v anglickém jazyce nazývaná: CI, corporate identity nebo visual identity) je vědomé vytváření image a identity společnosti. Zahrnuje především grafickou úpravu, ale také způsob komunikace, hodnoty a osobnost značky. Jednoduše jde o sjednocená pravidla, která vám umožňují získat očekávaný image značky v očích příjemců, a tímto se odlišit od konkurence. Právě firemní identita určuje to, jaké emoce a asociace daná značka vzbuzuje. Značka je klíčovým prvkem, který vás činí odlišným a buduje tržní výhodu.

Fernando Lynch
2025-05-27 13:13:20
Count answers: 2
Firemní identita, Firemní styl, Image firmy... všechny tyto pojmy znamenají jedno.
Jedná se o celkový obraz, který si vnější okolí vytváří o vaší firmě/značce.
Obraz, který má vliv na jejich rozhodování i volbu při nákupním procesu.
Corporate Identity = kompletní tvář vaší firmy.
Firemní identita je totiž to první, s čím se klient či potenciální zaměstnanec setká.
Corporate Identity vychází z vaší celkové image.
A ta by měla být výrazná, ideálně podložená dobrou pověstí, ale především originální a snadno rozlišitelná.
Dobrá identita vyčnívá nad konkurencí.
Váš styl koresponduje se službami, které nabízíte, je osobitý a jednotný.
Díky tomu si vás potenciální klienti a okolí snáze zapamatují.
Corporate identity je tvořena z několika prolínajících se oblastí, které vzájemným působením vytváří kompaktní obraz o vaší společnosti.