Kolik stojí vizuální identita?

Daphney Effertz
2025-05-27 21:12:57
Count answers: 3
Cena za zpracování menší jednotné firemní identity se pohybuje mezi 12 - 17 tis.
U menších vizuálů se vejdeme do částky 7 - 9 tis.
U větších korporátních identit může být cena například 30 - 40 tisíc, ale i 50 - 90 tis.
Vždy záleží na počtu zpracovávaných položek, korektur apod.
Je třeba poznamenat, že logo a identita se za tisíc Kč v určité kvalitě nepořídí, ale zároveň není potřeba platit statisícové částky.
U všech zakázek proto zpracováváme na začátku zdarma nabídku a kalkulaci na konkrétní požadavky.

Xander Armstrong
2025-05-27 19:15:58
Count answers: 2
Logo za 500 - 3 000 Kč. Logo za 3 000 - 30 000 Kč. Vizuální identita od 30 000 - 200 000 Kč. Klíčovým faktorem pro tuto skupinu je především funkčnost a jednoduchá aplikovatelnost loga. Komplexní vizuální identita a brandový design jsou nejen důležité, ale také jsou jejich nedílnou a strategickou součástí celkového podnikatelského plánu. Investice do profesionálního designu je pro ně investicí do budoucnosti, která jim pomáhá posílit jejich pozici na trhu, získávat nové klienty a budovat silnou a jedinečnou značku. Návrh této vizuální identity dodáváme do 30 dnů od kreativního briefu.

Ericka Bauch
2025-05-27 18:58:56
Count answers: 5
Logo může stát pár tisíc, ale klidně i pár milionů. Když budeme bavit pouze o menších firmách, tak se cena může pohybovat od 20 000 do 300 000 Kč. Do ceny by měla být zahrnutá i rešerše konkurence a příprava konceptů, podle kterých se logo vytvoří. Dále veškerá grafika, jako jsou vizitky, polepy aut, etikety, prezentace a hlavně logomanuál.
Věřím, že vám to lépe přiblíží pohled na to, kolik stojí logo a vizuální identita.
My to děláme tak, že pak podle budgetu připravíme položkový rozpočet, kde klient uvidí co všechno za svoje peníze dostane. Vždy se snažíme pokrýt co nejvíc věcí a rozdělit mezi ně rozpočet tak, aby to pokrylo všechny klientovo potřeby a výsledek pořád vypadal dobře.

Raphael Shanahan
2025-05-27 18:23:49
Count answers: 2
Kvalitní logo s vizuální identitou nebo-li brand můžete pořídit od 20 000 Kč. Ideální je připravit si rozpočet kolem 50 000 Kč i na další grafiku, která bude potřeba.
Logo za 200-600 Kč Většinou se jedná o loga z fotobanky, která jsou trochu upravená.
Logo za 5 000-10 000 Kč Za takovou částku už dostanete použitelné logo, za které se nemusíte stydět.
Samotné logo vám nestačí, potřebujete i vizuální identitu nebo-li návrh celého brandu.
Tím už se ale dostáváme na více jak 20 000 Kč, ale výsledek za to konečně stojí.
Celkem 64 hodin práce při hodinové sazbě 1200 Kč: 76 800 Kč To přece za tolik práce není zase tak vysoká částka.