:

Jak nastavit remarketing?

Lily Schaefer
Lily Schaefer
2025-05-31 14:37:45
Count answers: 2
K nastavení značky pro remarketing budete potřebovat ID konverze a případně i štítek konverze účtu Google Ads. ID a štítek konverze získáte takto: Přihlaste se k účtu Google Ads na stránce https://ads.google.com. Pokud používáte nové prostředí Google Ads: V účtu Google Ads klikněte na Nástroje (). V části Sdílená knihovna vyberte Správce publika. V nabídce vlevo klikněte na Zdroje publika. Na kartě značek Google Ads klikněte na Podrobnosti. Pokud jste značku pro remarketing zatím nenastavili, klikněte na Nastavit značku. Posuňte se dolů a rozbalte sekci Značka Google Ads. Ještě o něco níže vyberte možnost Použít Správce značek. Zkopírujte ID konverze. Nepovinné: Jestli máte remarketingový seznam založený na značce, který obsahuje štítek konverze, přejděte na seznam a kliknutím na Značky si otevřete podrobné informace. Z fragmentu Událost zkopírujte štítek konverze (zvýrazněnou část). Vytvořte ve Správci značek Google značku pro remarketing Google Ads. Ve Správci značek vyberte možnost Nová značka Konfigurace značky Remarketing Google Ads. Do příslušných polí zadejte ID konverze a případně také štítek konverze účtu Google Ads. Klikněte na možnost Spouštění a vyberte jedno nebo více pravidel, jimiž určíte, kdy se má značka spouštět. Dokončete nastavení značky kliknutím na Uložit. Důležité upozornění: Aby byla zajištěna optimální kompatibilita webového prohlížeče, musí být aktivován propojovač konverzí. Prohlédněte si změny. Až bude vše v pořádku, publikujte je.
Daren Stamm
Daren Stamm
2025-05-31 13:20:53
Count answers: 3
Nastavení remarketingového kódu Pro spuštění remarketingu je nutné nastavit kód Google Ads. Nastavení je stejné jako pro měření konverzí. Kód najdete v rozhraní Google Ads v části Nástroje a Nastavení → Měření → Konverze. Následně stačí vložit ID konverzí a Konverzní štítek kódu Ads v Shoptet administraci v Propojení → Google na záložce Ads. Nastavení remarketingu Google Ads krok za krokem V rozhraní Ads přejděte na Nástroje a nastavení → Sdílená knihovna → Správce publik. Zvolte typ Nastavit zdroj publika. Jako zdroj publi zvolte Značka Google Ads. Vyberte možnost Shromažďovat data o konkrétních akcích, které lidé provedli na vašem webu, aby se jim zobrazily personalizované reklamy. Zvolte typ firmy Maloobchod. V posledním kroku vidíte značku a její ID. Pro správnou funkčnost dynamického remarketingu je předpokladem dokončené nastavení Google Ads, popsané v našem článku Google Ads, a zadání hodnot Google konverzního ID a štítku do administrace e-shopu.
Rory Kreiger
Rory Kreiger
2025-05-31 11:44:41
Count answers: 4
Prvním krokem je vytvoření remarketingového publika, což je seznam uživatelů, které chcete oslovit. Přejděte do účtu Google Ads. Klikněte na Nástroje a nastavení > Sdílená knihovna > Správce publik. Zvolte možnost Remarketingové seznamy a následně Vytvořit seznam návštěvníků webu. Získáte kód (tag), který vložte do všech stránek vašeho webu nebo použijte Google Tag Manager pro snadnější implementaci. Určete, jak dlouho má uživatel zůstat na seznamu (např. 30 dnů). Vytvořte nebo vyberte remarketingový seznam. Při nastavování vyhledávací kampaně přidejte tento seznam do sekce Publika. Upravte nabídky – například zvýšení ceny za proklik (CPC) pro uživatele z vašeho seznamu.