:

Jaký je rozdíl mezi Remarketingem a Retargetingem?

Donato McDermott
Donato McDermott
2025-06-09 15:47:48
Count answers: 2
Ptáte se jaký je rozdíl mezi retargetingem a remarketingem, který jsme popisovali zde? Bereme-li v úvahu retargeting Skliku a remarketing od Google, tak prakticky žádný. Jedná se pouze o různé označení téhož.
Amari Kris
Amari Kris
2025-05-31 17:45:46
Count answers: 1
Zpětné oslovování návštěvníků Vašich stránek bývá označován jako retargeting, popř. remarketing. Jedná se o prakticky totožné služby. Největším rozdílem je odlišné značení u Seznam Sklik a Google Ads (dříve "AdWords"). Remarketing je původně nástroj v reklamním systému Google AdWords (nyní "Ads"), který byl spuštěn v roce 2010. Retargeting je nazývána ekvivalentní služba od Seznamu, která je nabízena v inzertní službě Sklik od roku 2014.
Asa Mueller
Asa Mueller
2025-05-31 16:07:34
Count answers: 1
Remarketing: lidem, kteří navštívili váš e-shop, připomínáte svou značku jinde na internetu. Retargeting (nebo též dynamický remarketing): lidem, kteří navštívili váš e-shop, připomínáte (jinde na internetu) konkrétní produkt, který si prohlíželi. Retargeting vnímají jako užší podmnožinu remarketingu. Remarketing je tedy PPC reklama cílená na návštěvníky, kteří s vašim e-shopem interagovali - přihlásili se k odběru newsletteru nebo u vás v minulosti nakoupili. Retargeting oslovuje ty, kteří na vašem e-shopu neprovedli požadovanou akci (například nákup). Pozn.: označení retargeting také používá Facebook a Seznam v reklamním systému Sklik, označení remarketing je spojeno spíše s reklamním systémem Google Ads.