:

Jaký je rozdíl mezi Remarketingem a Retargetingem?

Leta Lowe
Leta Lowe
2025-06-28 01:51:44
Count answers: 7
Rozdíl mezi nimi spočívá v tom, jakým způsobem se k tomuto oslovování přistupuje. Retargeting se obvykle používá v kontextu online reklamy. Základním rozdílem tedy je, že retargeting se zaměřuje na zobrazení reklamy a má za cíl udělat z návštěvníka zákazníka, zatímco remarketing se soustředí na komunikaci s vašimi zákazníky. Remarketing tedy umožňuje firmám oslovit tyto uživatele e-mailovou nebo jinou formou komunikace a nabídnout jim např. slevový kupón, aby se vrátili na web a provedli další transakci. Retargeting se zaměřuje na komunikaci s uživateli, kteří již projevili určitý zájem, remarketing se zaměřuje na komunikaci s uživateli, kteří již provedli nějakou konkrétní transakci.
Elva Prohaska
Elva Prohaska
2025-06-21 01:02:35
Count answers: 7
Rozdíl mezi dynamickým remarketingem a dynamickým retargetingem je pouze v tom, kde se daná kampaň nachází. Zatímco Google označuje tuto možnost jako dynamický remarketing, tak Seznam i Facebook nazývají tuto možnost jako dynamický retargeting. Dynamický remarketing / dynamický retargeting se_collectionsznámý význam. Remarketingem se stejně tak dá zvyšovat povědomí o značce a tím i celková důvěrychodnost značky.
Donato McDermott
Donato McDermott
2025-06-09 15:47:48
Count answers: 2
Ptáte se jaký je rozdíl mezi retargetingem a remarketingem, který jsme popisovali zde? Bereme-li v úvahu retargeting Skliku a remarketing od Google, tak prakticky žádný. Jedná se pouze o různé označení téhož.
Amari Kris
Amari Kris
2025-05-31 17:45:46
Count answers: 1
Zpětné oslovování návštěvníků Vašich stránek bývá označován jako retargeting, popř. remarketing. Jedná se o prakticky totožné služby. Největším rozdílem je odlišné značení u Seznam Sklik a Google Ads (dříve "AdWords"). Remarketing je původně nástroj v reklamním systému Google AdWords (nyní "Ads"), který byl spuštěn v roce 2010. Retargeting je nazývána ekvivalentní služba od Seznamu, která je nabízena v inzertní službě Sklik od roku 2014.
Asa Mueller
Asa Mueller
2025-05-31 16:07:34
Count answers: 1
Remarketing: lidem, kteří navštívili váš e-shop, připomínáte svou značku jinde na internetu. Retargeting (nebo též dynamický remarketing): lidem, kteří navštívili váš e-shop, připomínáte (jinde na internetu) konkrétní produkt, který si prohlíželi. Retargeting vnímají jako užší podmnožinu remarketingu. Remarketing je tedy PPC reklama cílená na návštěvníky, kteří s vašim e-shopem interagovali - přihlásili se k odběru newsletteru nebo u vás v minulosti nakoupili. Retargeting oslovuje ty, kteří na vašem e-shopu neprovedli požadovanou akci (například nákup). Pozn.: označení retargeting také používá Facebook a Seznam v reklamním systému Sklik, označení remarketing je spojeno spíše s reklamním systémem Google Ads.