Jaký je rozdíl mezi Remarketingem a Retargetingem?

Donato McDermott
2025-06-09 15:47:48
Count answers: 2
Ptáte se jaký je rozdíl mezi retargetingem a remarketingem, který jsme popisovali zde?
Bereme-li v úvahu retargeting Skliku a remarketing od Google, tak prakticky žádný.
Jedná se pouze o různé označení téhož.

Amari Kris
2025-05-31 17:45:46
Count answers: 1
Zpětné oslovování návštěvníků Vašich stránek bývá označován jako retargeting, popř. remarketing.
Jedná se o prakticky totožné služby.
Největším rozdílem je odlišné značení u Seznam Sklik a Google Ads (dříve "AdWords").
Remarketing je původně nástroj v reklamním systému Google AdWords (nyní "Ads"), který byl spuštěn v roce 2010.
Retargeting je nazývána ekvivalentní služba od Seznamu, která je nabízena v inzertní službě Sklik od roku 2014.

Asa Mueller
2025-05-31 16:07:34
Count answers: 1
Remarketing: lidem, kteří navštívili váš e-shop, připomínáte svou značku jinde na internetu.
Retargeting (nebo též dynamický remarketing): lidem, kteří navštívili váš e-shop, připomínáte (jinde na internetu) konkrétní produkt, který si prohlíželi.
Retargeting vnímají jako užší podmnožinu remarketingu.
Remarketing je tedy PPC reklama cílená na návštěvníky, kteří s vašim e-shopem interagovali - přihlásili se k odběru newsletteru nebo u vás v minulosti nakoupili.
Retargeting oslovuje ty, kteří na vašem e-shopu neprovedli požadovanou akci (například nákup).
Pozn.: označení retargeting také používá Facebook a Seznam v reklamním systému Sklik, označení remarketing je spojeno spíše s reklamním systémem Google Ads.
Přečtěte si také
- Jak nastavit remarketing?
- Co je to remarketing?
- Jak nastavit Retargeting?
- Co musím udělat pro úspěšné spuštění remarketingové kampaně v obsahové síti?
- Jak nastavit vyhledavac?
- Jak nastavit marketingovou strategii?
- Co je to trade mark?
- Jak správně nastavit PPC kampaň?
- Kolik uživatelům musí minimálně obsahovat jeden Remarketingový seznam?