Jaký je rozdíl mezi Remarketingem a Retargetingem?

Leta Lowe
2025-06-28 01:51:44
Count answers: 7
Rozdíl mezi nimi spočívá v tom, jakým způsobem se k tomuto oslovování přistupuje.
Retargeting se obvykle používá v kontextu online reklamy.
Základním rozdílem tedy je, že retargeting se zaměřuje na zobrazení reklamy a má za cíl udělat z návštěvníka zákazníka, zatímco remarketing se soustředí na komunikaci s vašimi zákazníky.
Remarketing tedy umožňuje firmám oslovit tyto uživatele e-mailovou nebo jinou formou komunikace a nabídnout jim např. slevový kupón, aby se vrátili na web a provedli další transakci.
Retargeting se zaměřuje na komunikaci s uživateli, kteří již projevili určitý zájem, remarketing se zaměřuje na komunikaci s uživateli, kteří již provedli nějakou konkrétní transakci.

Elva Prohaska
2025-06-21 01:02:35
Count answers: 7
Rozdíl mezi dynamickým remarketingem a dynamickým retargetingem je pouze v tom, kde se daná kampaň nachází. Zatímco Google označuje tuto možnost jako dynamický remarketing, tak Seznam i Facebook nazývají tuto možnost jako dynamický retargeting.
Dynamický remarketing / dynamický retargeting se_collectionsznámý význam.
Remarketingem se stejně tak dá zvyšovat povědomí o značce a tím i celková důvěrychodnost značky.

Donato McDermott
2025-06-09 15:47:48
Count answers: 2
Ptáte se jaký je rozdíl mezi retargetingem a remarketingem, který jsme popisovali zde?
Bereme-li v úvahu retargeting Skliku a remarketing od Google, tak prakticky žádný.
Jedná se pouze o různé označení téhož.

Amari Kris
2025-05-31 17:45:46
Count answers: 1
Zpětné oslovování návštěvníků Vašich stránek bývá označován jako retargeting, popř. remarketing.
Jedná se o prakticky totožné služby.
Největším rozdílem je odlišné značení u Seznam Sklik a Google Ads (dříve "AdWords").
Remarketing je původně nástroj v reklamním systému Google AdWords (nyní "Ads"), který byl spuštěn v roce 2010.
Retargeting je nazývána ekvivalentní služba od Seznamu, která je nabízena v inzertní službě Sklik od roku 2014.

Asa Mueller
2025-05-31 16:07:34
Count answers: 1
Remarketing: lidem, kteří navštívili váš e-shop, připomínáte svou značku jinde na internetu.
Retargeting (nebo též dynamický remarketing): lidem, kteří navštívili váš e-shop, připomínáte (jinde na internetu) konkrétní produkt, který si prohlíželi.
Retargeting vnímají jako užší podmnožinu remarketingu.
Remarketing je tedy PPC reklama cílená na návštěvníky, kteří s vašim e-shopem interagovali - přihlásili se k odběru newsletteru nebo u vás v minulosti nakoupili.
Retargeting oslovuje ty, kteří na vašem e-shopu neprovedli požadovanou akci (například nákup).
Pozn.: označení retargeting také používá Facebook a Seznam v reklamním systému Sklik, označení remarketing je spojeno spíše s reklamním systémem Google Ads.
Přečtěte si také
- Jak nastavit remarketing?
- Co je to remarketing?
- Jak nastavit Retargeting?
- Co musím udělat pro úspěšné spuštění remarketingové kampaně v obsahové síti?
- Jak nastavit vyhledavac?
- Jak nastavit marketingovou strategii?
- Co je to trade mark?
- Jak správně nastavit PPC kampaň?
- Kolik uživatelům musí minimálně obsahovat jeden Remarketingový seznam?