Co je to remarketing?

Monty Welch
2025-06-16 02:37:26
Count answers: 3
Znáte takové to, jak na vás vyskakují reklamy na produkty ze stránky, kterou jste nedávno navštívili? To je prosím remarketing v přímém přenosu. Proto vám pořád v oknech PPC reklam vyskakuje ta úžasná kytara, na kterou jste se před týdnem dívali, ale kvůli ceně jste si ji zakázali, proto vám Facebook díky svému šikovnému Facebook pixelu pořád přípomíná, že existuje stránka Dedoles s veselými nápaditými ponožkami a legínami a tak dále. Výhodou remarketingu je, že má obvykle vyšší návratnost než marketing na “první dobrou”, protože lidé, quienes vás už znají, jsou náchylnější si něco koupit. Úspěšnost remarketingové kampaně lze navíc v reálném čase sledovat pomocí Google Analytics. Takže když markeťák vidí, že se kampani opravdu daří, navýší rozpočet. Může si to dovolit. Kampaň sice bude stát víc, ale také nejspíš víc vydělá.

Barry Oberbrunner
2025-06-08 06:44:38
Count answers: 5
Remarketing je typ cílení online reklamy.
Umožňuje zobrazování reklamy lidem, kteří v minulosti navštívili webové stránky inzerenta.
Cílem remarketingu je PŘIPOMENOUT SE návštěvníkům nebo UPOZORNIT NA NOVINKY související s webovými stránkami, které v minulosti navštívili.
Remarketingové kampaně mají obrovskou výhodu v tom, že cílí na lidi, kteří danou značku, e-shop či konkrétní produkty již znají.
Na zboží se už v minulosti dívali nebo je dokonce měli v košíku, a reklama jim tak nabízí něco, o co evidentně měli zájem.
Díky tomu má remarketing velmi vysokou návratnost vložených investic.

Ramona Daugherty
2025-05-31 12:18:23
Count answers: 2
Remarketing je způsob zobrazování reklamy, který slouží k připomínání uživatelům, aby u vás nakoupili. Reklama je zobrazována těm uživatelům, kteří v nedávné době navštívili váš web. Je běžnou situací, že si uživatel internetový obchod delší dobu prochází, prohlíží si produkty, odsleduje produktové video, ale stejně nenakoupí. Důvodů je spousta: Potřebuje si nákup ještě lépe promyslet. Prohlížel si váš e-shop v práci, ale nakoupit chce až doma. Chce se o nákupu nejdřív poradit. Čeká na výplatu. Pro váš obchod je důležité, aby na něj uživatel ani v takových situacích nezapomněl a nenakoupil pak jinde. Proto se mu potřebujete ve správné chvíli připomenout. V praxi vypadá remarketing tak, že je do vašeho e-shopu na pozadí umístěn remarketingový kód. Když určitý uživatel e-shop navštíví, tak si ho reklamní systém skrze tento speciální kód všimne a zapamatuje si ho. Takto si ho může pamatovat až 540 dnů (1,5 roku) a může mu zobrazovat různé reklamy podle toho, jak je specialista do systému zadá. Remarketing podporují všechny hlavní reklamní platformy - Google, Seznam, Facebook, Instagram a další.

Darion Schiller
2025-05-31 11:27:30
Count answers: 2
Remarketing (někdy také retargeting) je způsob cílení PPC reklamy na uživatele, kteří již dříve propagovaný web navštívili. Cílem je znovu se připomenout. Na web si přidáte speciální kód, ten uživatele při návštěvě označí pomocí cookies, reklamní systém si ho tak zapamatuje. Příslušnou reklamu mu pak zobrazuje na dalších webech zapojených v obsahové síti.
Remarketing umožňuje zobrazovat různé reklamy podle doby od uplynutí návštěvy, slevu můžete postupně zvyšovat a tím i stupňovat motivaci k nákupu. Častým cílem remarketingu jsou také lidé, kteří opustili nákupní košík.
Remarketing se výborně hodí jako nástroj pro cross-selling a skvěle doplní klasický email marketing.

Alessandro Renner
2025-05-31 10:54:15
Count answers: 2
Remarketing je metoda cílení internetové reklamy, kterou nabízí systém na PPC kampaně Google AdWords. Jedná se o jednu z možností, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu lidí, kteří již jednou přišli na webové stránky zadavatele remarketingu. Remarketing je několikrát účinnější než jiné druhy PPC reklamy.
Tato metoda spočívá v zacílení na uživatele, kteří někdy v minulosti navštívili web zadavatele.
Jedná se tedy o znovuoslovení těch, kteří již jednou byli na webových stránkách.
Samotný princip remarketingu však slouží k přivádění návštěvníků na web za účelem dokončení požadovaného cíle.
U elektronických obchodů je za cíl považován nákup a tato metoda by měla dopomoci k dokončení objednávky.
Všechny tyto činnosti mají vést k ukončení cílů jakékoli stránky.
Přečtěte si také
- Jak nastavit remarketing?
- Jak nastavit Retargeting?
- Co musím udělat pro úspěšné spuštění remarketingové kampaně v obsahové síti?
- Jak nastavit vyhledavac?
- Jak nastavit marketingovou strategii?
- Jaký je rozdíl mezi Remarketingem a Retargetingem?
- Co je to trade mark?
- Jak správně nastavit PPC kampaň?
- Kolik uživatelům musí minimálně obsahovat jeden Remarketingový seznam?