:

Jak nastavit Retargeting?

Megane Frami
Megane Frami
2025-05-31 16:20:40
Count answers: 2
Kampaň retargeting můžete nastavit v systému Seznam Sklik. V systémech Google Ads a Facebook existují kampaně s názvem remarketing. Jedná se o naprosto stejný princip, pouze název je mírně odlišný.
Crawford Bradtke
Crawford Bradtke
2025-05-31 15:21:03
Count answers: 1
Nastavení funkce Sklik Retargeting Tuto funkci si nastavíte jednoduše jak v administraci vašeho Sklik účtu, tak v administraci e-shopu. V Sklik účtu použijte k nastavení tuto cestu: Nástroje/Retargeting/Zobrazit retargetingový kód. Vygenerovaný retargetingový kód – rtgId vložte do pole v administraci vašeho e-shopu tzv. Seznam retargeting ID. V e-shopu postupujte touto cestou: Nastavení/Aplikace 3. stran/PPC-Remarketing/Sklik Retargeting/Zobrazit nastavení. Volitelně máte možnost aktivovat volbu Identifikovat uživatele na základě e-mailu.
Savion Ward
Savion Ward
2025-05-31 13:39:31
Count answers: 4
Kód umístěte na všechny stránky webu, ze kterých chcete sbírat seznamy uživatelů pro váš (D)RTG. Obvykle je zapotřebí pokrýt celý web, proto se retargetingový kód vkládá do části, která je pro celý web společná, například do hlavičky nebo patičky stránek. V administračním rozhraní Skliku v menu Nástroje – Retargeting pod možností Zobrazit retargetingový kód si můžete zobrazit jeho základní verzi. Základní verze kódu plně postačí pro potřeby Retargetingu a základní nastavení Dynamického retargetingu produktů – pokud se URL produktu v XML feedu a URL produktu na webových stránkách přesně shoduje. Aby Sklik poznal, jaký produkt si uživatel na webu prohlíží, je třeba upravit stávající retargetingový kód. Například www.urlproduktu.cz/?barva=cerna. Přečtěte si návod od agentury H1.cz, jak retargetingový kód nastavit prostřednictvím systému Google Tag Manager.
Jerad Hegmann
Jerad Hegmann
2025-05-31 13:16:50
Count answers: 6
Je nutné mít nastavené Zbozi.cz s vašimi produkty a Sklik.cz, mít vložený pixel od seznamu na vašich stránkách, nastavené sledování konverzí + propojení pro produktové kampaně. Vytvoření retargetingových seznamů Zde je nutné nastavit seznamy pro lidi dle doby návštěvy stránek. Automaticky vám vznikl seznam s názvem „DRTG“: Vy si vytvořte celkem 3 seznamy: všichni, kdo navštívili stránky za poslední 3 dny, všichni, kdo navštívili stránky za posledních 7 dní, všichni, kdo navštívili stránky za posledních 14 dní, lidé, kteří udělali objednávku. V seznamu retargetingových seznamů jsou to tyto: Dále nastavíte průniky těchto seznamů: všichni, kdo navštívili stránky v rozmezí 4-7 dní, všichni, kdo navštívili stránky v rozmezí 7-14 dní. Nastavujete si jednu reklamní kampaň se 3 reklamními sestavami: „0-3 dny“ s max. cenou 8 Kč/proklik, „4-7 dní“ s max. cenou 5 Kč/proklik, „8-14 dní“ s max. cenou 3 Kč/proklik.
Lizzie Borer
Lizzie Borer
2025-05-31 13:02:11
Count answers: 3
Nastavení Sklik retargeting Retargeting v rámci Skliku cílí na uživatele, kteří již váš obchod někdy navštívili. Podrobnosti k fungování a aktivaci retargetingu v Skliku najdete v nápovědě Skliku. Jak zadat Sklik retargeting kód do administrace V administraci vašeho e-shopu přejděte do Nastavení → Parametrizace. Zde si přes filtr "Moduly" vyfiltrujte pouze SKLIK_REMARKETING - Remarketingový kód Sklik a upravte tyto parametry:do pole SEZNAM_RTG_ID zadat ID, což je číslo, které najdete uvnitř vašeho retargetingového kódu v řádku rtgID: 123456. Volitelně máte možnost aktivovat volbu SEZNAM_IDENTITA_AKTI. Upozorňujeme, že aktivace této volby má i právní dopady a zasílání e-mailu do Skliku (tzn. třetí straně) je třeba uvést v informacích pro vaše zákazníky. Podrobnosti o této funkci, a kde a v jakém rozsahu je třeba zákazníky informovat, najdete v nápovědě Skliku.