:

Jak oslovit nové zákazníky?

Jacquelyn Emard
Jacquelyn Emard
2025-06-04 04:13:04
Count answers: 2
Pokud víte, kdo je váš zákazník, jaký problém řeší a máte jej na co nalákat – výborně. Pokud získáte kontakty na klienty v souladu s legislativou, můžete je v zákonných mezích oslovovat, jak chcete. Pokud však budete bez rozmyslu všechny své zákazníky neustále bombardovat všemi možným nabídkami a telefonáty, patrně to nepřinese pozitivní efekt. Zkuste tedy na to jít jinak. Společnosti s procesy, které odrážejí morálku a etiku, udrží loajální zákazníky s větší pravděpodobností. Je tedy ve vašem zájmu zákazníky přesvědčit, že jejich osobní data nepředáte dál a že je dokážete ochránit. Zákazníkům vždy vysvětlete, k čemu konkrétně jejich data hodláte využít a jaké výhody tím zákazníci získají.
Mallory Weber
Mallory Weber
2025-06-04 01:27:55
Count answers: 3
Oslovování nových zákazníků je pro každého podnikatele zcela klíčovou záležitostí, od které může záviset holé přežití jeho podnikání. Oslovování potenciálních zákazníků e-mailem není bezproblémové, vyžaduje předchozí souhlas adresáta. Bez výslovného souhlasu adresáta existuje pouze jediná výjimka, a to tzv. zákaznická. Telefonické kontaktování klientů radši nezkoušejte, pokud nemáte předchozí souhlas. Zasílání obchodních sdělení fyzickou poštou je asi nejbezpečnější způsob, limitován zákonem o regulaci reklamy. Nabízení zboží a služeb mimo obchodní prostory není zásadně zákonem zakázaný, ale podnikatel si musí zjistit, zda je to v daném místě možné. Ačkoliv se oslovování nových zákazníků může zdát náročné, určitě je to dobrá cesta, jak jich získat více, stačí se držet popsáných pravidel a neustávat v této práci.
Jimmie Hintz
Jimmie Hintz
2025-06-03 22:41:38
Count answers: 2
Pokud potřebuji rychle zvýšit příliv prospektů do prodejního trychtýře, začnu si vydefinováním cílové skupiny. Pak si udělám zájmovou větu, která má tři části - 1) kdo 2) je v nějaké situaci 3) jaké mu dodávám výsledky. Je potřeba, aby se zákazník v ZÁJMOVÉ VĚTĚ slyšel. Pak si udělám skript a začnu oslovovat. Pak si udělám plán, co udělat s těmi, kteří první krok odmítnout (follow-up), může to být poslání pdf nebo link na nějakou landing page se žádostí o zaslání dokumentu. Prací obchodníka je provádět nákupním procesem, ne je lámat, přesvědčovat, přetlačovat. Cílem je vtáhnout zákazníka do rozhovoru, když se mi podaří zákazníka “rozmluvit”, tak zvyšuji pravděpodobnost úspěchu.