Jak oslovit nové zákazníky?

Jacquelyn Emard
2025-06-04 04:13:04
Count answers: 2
Pokud víte, kdo je váš zákazník, jaký problém řeší a máte jej na co nalákat – výborně. Pokud získáte kontakty na klienty v souladu s legislativou, můžete je v zákonných mezích oslovovat, jak chcete. Pokud však budete bez rozmyslu všechny své zákazníky neustále bombardovat všemi možným nabídkami a telefonáty, patrně to nepřinese pozitivní efekt. Zkuste tedy na to jít jinak. Společnosti s procesy, které odrážejí morálku a etiku, udrží loajální zákazníky s větší pravděpodobností. Je tedy ve vašem zájmu zákazníky přesvědčit, že jejich osobní data nepředáte dál a že je dokážete ochránit. Zákazníkům vždy vysvětlete, k čemu konkrétně jejich data hodláte využít a jaké výhody tím zákazníci získají.

Mallory Weber
2025-06-04 01:27:55
Count answers: 3
Oslovování nových zákazníků je pro každého podnikatele zcela klíčovou záležitostí, od které může záviset holé přežití jeho podnikání.
Oslovování potenciálních zákazníků e-mailem není bezproblémové, vyžaduje předchozí souhlas adresáta.
Bez výslovného souhlasu adresáta existuje pouze jediná výjimka, a to tzv. zákaznická.
Telefonické kontaktování klientů radši nezkoušejte, pokud nemáte předchozí souhlas.
Zasílání obchodních sdělení fyzickou poštou je asi nejbezpečnější způsob, limitován zákonem o regulaci reklamy.
Nabízení zboží a služeb mimo obchodní prostory není zásadně zákonem zakázaný, ale podnikatel si musí zjistit, zda je to v daném místě možné.
Ačkoliv se oslovování nových zákazníků může zdát náročné, určitě je to dobrá cesta, jak jich získat více, stačí se držet popsáných pravidel a neustávat v této práci.

Jimmie Hintz
2025-06-03 22:41:38
Count answers: 2
Pokud potřebuji rychle zvýšit příliv prospektů do prodejního trychtýře, začnu si vydefinováním cílové skupiny.
Pak si udělám zájmovou větu, která má tři části - 1) kdo 2) je v nějaké situaci 3) jaké mu dodávám výsledky.
Je potřeba, aby se zákazník v ZÁJMOVÉ VĚTĚ slyšel.
Pak si udělám skript a začnu oslovovat.
Pak si udělám plán, co udělat s těmi, kteří první krok odmítnout (follow-up), může to být poslání pdf nebo link na nějakou landing page se žádostí o zaslání dokumentu.
Prací obchodníka je provádět nákupním procesem, ne je lámat, přesvědčovat, přetlačovat.
Cílem je vtáhnout zákazníka do rozhovoru, když se mi podaří zákazníka “rozmluvit”, tak zvyšuji pravděpodobnost úspěchu.