:

Jak začít s inzercí Google Ads pro začátečníky?

Conrad Hilpert
Conrad Hilpert
2025-05-20 16:48:48
Count answers: 2
Prvním krokem k inzerování na Google je založení účtu v Google Ads. Navštivte stránku ads.google.com a klikněte na tlačítko "Začít nyní". Pokud už máte účet na Google, můžete se jednoduše přihlásit. Pokud nemáte, založte si nový účet. Inzerování na Google může být náročné, zejména pro začátečníky, ale díky trpělivosti, experimentování a průběžné optimalizaci můžete dosáhnout úspěchu ve svém online podnikání. S tímto praktickým průvodcem pro začátečníky jste připraveni začít s úspěšným inzerováním na Google a dosáhnout větší návštěvnosti.
Tyson Hilpert
Tyson Hilpert
2025-05-20 15:06:50
Count answers: 3
Založení Google Ads účtu, vytvoření inzerátů a spravování účtu je zdarma. Vyplňte název, denní rozpočet, klíčová slova, titulek a popisek. Uveďte fakturační údaje, kontakt, platební metodu a zadejte částku na kredit. Nastavte si maximální cenu za proklik nebo automatické nastavení plateb kartou, kdy se po vyčerpání částky kredit automaticky znovu. Odsouhlaste podmínky, dejte Uložit a pokračovat. Implementace kódů a nastavení zapněte v účtu automatické tagování - Nastavení > Nastavení účtu > Automatické značkování propojte účet Google Ads s Google Analytics - Nástroje > Připojené účty > Google Analytics nebo Nástroje > Sdílení knihovna > Správce publika > Zdroje publika > Propojit s Google Analytics vygenerujte remarketingový kód - Nástroje > Sdílení knihovna > Správce publika > Zdroje publika > Značka Google Ads > Instalace značky > Nastavit značku > Upravit zdroj > (vyberte standardní údaje nebo konkrétní atributy-parametry) > Vytvořit a pokračovat vygenerujte si konverzní kód - Nástroje > Měření > Konverze > Konverzní akce (vyberte typ, kategorii, hodnotu konverze a způsob instalace) Pusťte plánovač klíčových slov, Nástroje > Plánování > Plánovač klíčových slov. Zadejte klíčová slova a podívejte se, jakou mají hledanost. Vytvoření kampaně znaménkem + vytvořte kampaň a zvolte typ Textová síť Inzeráty mají ve vyhledávací síti textový charakter bez obrázků. Pomocí titulků a popisků popište produkt nebo službu pomocí klíčových slov.