Jak správně spustit inzerci v Google Ads?

Hubert Medhurst
2025-05-20 19:15:17
Count answers: 6
Kdykoli vytvoříte novou reklamu nebo upravíte reklamu stávající, je tato reklama automaticky odeslána ke kontrole, při které ověříme, zda splňuje naše zásady inzerce. Reklamy, které tyto zásady nesplňují, budou označeny stavem Zamítnuto nebo Pozastaveno. Reklamy, které porušují naše zásady, se nebudou moci zobrazovat. Všechny reklamy procházejí schvalovacím procesem, abychom se ujistili, že jsou bezpečné a vhodné pro uživatele.

Ericka Bauch
2025-05-20 17:46:47
Count answers: 5
Než začnete v Google Ads vytvářet kampaň, určete si marketingové cíle.
Jestliže budete svůj záměr znát ještě před vytvořením kampaně namísto toho, abyste o něm rozhodovali až poté, budete moci optimálně zvolit co nejúčinnější cílení, rozpočet a formáty.
Je-li to možné, používejte geografické cílení.
Pomocí omezení frekvence omezte počet zobrazení reklamy témuž uživateli.
Zjistěte další informace o tom, jak naplno využít potenciál kanálů na webu a v aplikacích.
Kdykoli je to možné, snažte se konsolidovat kampaně stejného typu.
Jestliže by vám zobrazování různých druhů reklam na různých místech mohlo pomoci splnit obchodní cíle, zvažte využití jiných typů kampaní.
Přečtěte si o všech dostupných typech kampaní, abyste si mohli vybrat ten, který nejlépe odpovídá vašim marketingovým cílům.
Znovu a znovu testujte, abyste získali informace a mohli podle nich optimalizovat.
Můžete například spustit reklamy na určitý produkt s upraveným textem, takže zjistíte, který text či obrázek funguje lépe.
.nebo můžete experimentovat s různými způsoby cílení.
Podle výsledků pak reklamy optimalizujte tak, aby využívaly podklady dosahující nejlepších výsledků.