:

Jak se platí Google Ads?

Elizabeth Connelly
Elizabeth Connelly
2025-05-20 17:10:55
Count answers: 3
Po uplatnění propagační nabídky v účtu Google Ads musí v reklamních kampaních dojít k útratě za reklamy alespoň v požadované výši, a to do 60 dnů. Provedení platby v požadované výši není dostačující. Měření reklamních nákladů oproti požadované útratě začíná po uplatnění propagační nabídky. Kredit se vztahuje pouze na budoucí reklamní náklady. Kredit nelze použít na náklady vzniklé před použitím propagační nabídky v účtu Google Ads. Po vyčerpání kreditu v účtu Google Ads neobdržíte žádné oznámení a všechny další reklamní náklady budou účtovány podle zvolené platební metody.
Monty Welch
Monty Welch
2025-05-20 16:25:45
Count answers: 3
V Google Ads se nejčastěji platí za kliknutí, o konkrétní ceně za kliknutí rozhoduje aukce reklam. Vítěz aukce navíc platí za kliknutí vždy jen tolik, aby mu to stačilo na přeskočení druhého inzerenta v pořadí. O maximální měsíční útratě za Google Ads rozhoduje inzerent sám. Pomocí nastavení denního rozpočtu na úrovni kampaně. V případě ruční strategie nabídek může inzerent ovlivnit i maximální útratu za jedno kliknutí pomocí nastavení MaxCPC. V případě správy od specializované agentury se zpravidla platí zvlášť poplatky za kliknutí, které si strhává Google, a zvlášť odměna agentuře za její práci.
Christina O'Conner
Christina O'Conner
2025-05-20 13:02:50
Count answers: 1
Služba Google Ads je reklamní systém společnosti Google, založený na platbě za kliknutí. Většina typů kampaní funguje v PPC modelu. Znamená to, že inzerenti platí za reklamu až tehdy, kdy na ni alguien klikne. Díky tomu je služba vhodná i pro malé a střední firmy s omezeným rozpočtem, protože mohou do značné míry ovlivnit výši útraty za reklamy. U video reklam se nejčastěji platí za zobrazení reklamy nebo za zhlédnutí. Únor 2002 – zavedení platby za kliknutí, vznik PPC modelu.