:

Jak propagovat firmu na Googlu?

Jalon Pouros
Jalon Pouros
2025-05-20 21:28:02
Count answers: 5
Chcete se jako firma zobrazovat lépe ve vyhledávání Googlu a v mapách, pak si zařiďte firemní profil na Googlu. Je zdarma a jak sám Google říká – díky kvalitně vyplněnému profilu máte dvojnásobnou šanci, že vás budou uživatelé pokládat za seriózní. Skvěle pak funguje na lokální úrovni. Díky Google firemnímu profilu si vaše služby nebo produkty zákazníci snadněji na Googlu najdou, uvidí vaši provozovnu na mapě a mohou vás ihned kontaktovat. Jsou tři hlavní způsoby jak se na Google zviditenit. 1. SEO 2. PPC reklama 3. Firemní zápis na Google. Google firemní profil skvěle funguje na lokální úrovni. Pokud hledáte konkrétní službu ve vašem městě, Google upřednostní tu, která má kvalitně zařízený Google firemní profil. Hlavní podmínka, abyste si mohli Google firemní profil zařídit je, že musíte obsluhovat zákazníky osobně – u vás a nebo se s nimi stýkat jinde. Existují výjimky pro bankomaty, automaty na půjčení filmů, poštovní schránky a pár dalších… K zařízení Firemního Google zápisu potřebujete jen vlastní Google účet, přes který se pak dostanete i do administrace. Správa celého profilu je jednoduchá a intuitivní – je possível profil spravovat jak ze samotného vyhledávání, ale i z Google Maps. Co určitě musíte vyplnit v Google firemním profilu aktuální informace o vaší firmě – provozní dobu, adresa, telefon, adresa přidávejte fotky a videa produktů nezapomeňte přidat fotografii vaší provozovny zvenku – zákazník prostě chce vědět, jak vás v ulici kam jede, najde) sbírejte recenze a reagujte na ně komunikujte se zákazníky (využijte možnosti chatu) směrujte zákazníky díky příspěvkům na свій web Udělejte na zákazníky dobrý dojemMějte aktualizovaný profil, ukažte kdo jste a co děláte. Využijte i možnost samotného chatu, kde se s vámi zákazník ihned spojí a vám přijde notifikace do telefonu a rovnou můžete navázat kontakt. Sledujte statistikyDíky statistikám například vidíte: kolik lidí přišlo přímo kolik lidí necíleně – tedy kolika lidem se zobrazí váš profil při hledání určité kategorie, produktu nebo služby vidíte i data, kolik lidí vidělo váš profil při hledání vaší značky (podle čísel si můžete zhodnotit jak se daří vaší značku budovat). vidíte i kde váš profil zákazníci viděli – jestli v samotném vyhledávání nebo v mapách a jakou udělali akci (navštívili web, vyžádali trasu nebo vám zavolali) kolik lidí vidělo vaše fotky Výhoda Google firemního profilu při zadávaní klíčových slov (klidně jen příslušné kategorie) vám Google nabídne i možnosti, které u sebe mají i vyplněnou adresu – dostanete se tak blíž k zákazníkovým očím po zadání určité kategorie vás Google ukáže ve vyhledávání hned pod placenou PPC reklamou a vyznačí zároveň mapě aktuality, které do Google firemního profilu vložíte, se zobrazí всем ve vašem okolí v Google mapách 3 DŮVODY, PROČ SI ZAŘÍDIT GOOGLE FIREMNÍ PROFIL: Snadněji si vás zákazníci najdou. Perfektně funguje na lokální úrovni. Místní firmy se zobrazují zákazníkům, kteří bydlí v okolí. Google vás bude mít radši a díky tomu, že se budete o svůj firemní účet starat, vám vaše informace rád uživatelům nabídne. Je to zdarma. Stojí to jen váš čas. A nebo můj, pokud vy ho nemáte. Ale Googlu neplatíte nic, tak toho využijte. Nemáte čas nebo chcete pomoct založit a spravovat váš Google firemní profil? Ráda vám poradím. Základní nastavení spolu zvládneme na online callu během hodiny.
Kristy Emmerich
Kristy Emmerich
2025-05-20 21:08:10
Count answers: 1
Příspěvky můžete využít pro lepší zviditelnění Vaší firmy online. Jedná se o příspěvky malého formátu, kde můžete propagovat nové produkty, události, slevy apod. Je to velmi užitečná možnost, kterou však dnes většina firem stále nevyužívá. Výrazně to zviditelní Váš profil a přiláká nové uživatele. Přidání tlačítka k příspěvku bude pro Vás tato funkce mimořádně užitečná, pokud se zaměřujete na služby a pracujete na objednávku. Při vytváření příspěvku můžete přidat akční tlačítko. Přidání fotek a zejména videí do Google My Business je také důležité, protože online videa budou do roku 2021 tvořit 82 % všech návštěv na internetu.
Madison Parisian
Madison Parisian
2025-05-20 20:27:30
Count answers: 3
Pomocí nástroje Moje firma můžete přidat svoji firmu do vyhledávání a do mapách společnosti Google. Google zobrazuje odkazy na jednotlivé firmy přednostně oproti výsledkům z organického vyhledávání. Pokud je tedy adresa vaší firmy v blízkosti toho kdo vyhledává, pak máte dobrou možnost zobrazit prezentaci firmy na předních místech ve vyhledávání Google. Prezentace na Google Moje firma je nezbytná součást digitálního marketingu každé provozovny. Zaregistrovat se můžete zcela bezplatně na adrese na stránce Google Moje firma. Google moje firma nabízí kromě zápisu provozovny i zápis celé řady informací, které pomůžou prezentovat vaši firmu na internetu a přivést zákazníky přímo na vaši pobočku nebo na webovou stránku na které můžete nabídnou také online rezervaci služby pomocí online rezervačního systému. Co vše důležité může zobrazit odkaz ve vyhledávání o Vaší firmě? Recenze – Vaši zákazníci mohou psát recenze o tom jak byly spokojení s návštěvou ve vaší firmě. Informace o firmě – Otevírací doba, telefon, adresa, adresa webu. Zákazníci snadno získají základní informace o firmě aniž by je museli hledat na webu. Odkaz pro rezervaci – Vložit můžete i přímo odkaz na stránku pro online rezervace.
Wallace Smith
Wallace Smith
2025-05-20 19:37:41
Count answers: 2
Díky firemnímu účtu Google můžete zviditelnit své podnikání, čímž vás lidé snáze najdou ve vyhledávání i v Google mapách. Lidé, kteří najdou vaši firmu ve vyhledávání a na mapách Google, se mohou snadno stát vašimi novými zákazníky, stačí si na Googlu založit firemní profil. Google nabízí podnikatelům a firmám možnost zřídit si firemní účet Google My Business (Moje firma) zdarma. Jedná se o službu, jejímž prostřednictvím můžete propagovat svou firmu a přizpůsobit svůj profil přidáním důležitých kontaktních informací, fotografií, různých nabídek a dalšího jedinečného obsahu. Vaším jediným úkolem je nabídnout ve firemním profilu kvalitní obsah v podobě popisu vaší firmy a čemu se věnuje. Profil vaší firmy můžete spravovat ve Vyhledávání i Mapách Google a díky tomu začít oslovovat další zákazníky.
Stephania Hagenes
Stephania Hagenes
2025-05-20 18:31:42
Count answers: 2
Firmu můžete přidat třemi způsoby. Nárokování firmy v Mapách Google Spusťte na počítači Mapy Google. Do vyhledávacího pole zadejte název firmy. Klikněte na název firmy a vyberte ten správný. Klikněte na Nárokovat tuto firmu Spravovat. Chcete-li zvolit jinou firmu, klikněte na možnost Vlastním nebo spravuji jinou firmu. Vyberte preferovanou možnost ověření a postupujte podle pokynů na obrazovce.
Johanna Jerde
Johanna Jerde
2025-05-20 16:57:05
Count answers: 2
Přidání firmy na Google je jednoduchý a bezplatný krok, který vám umožní zpřístupnit informace o vaší firmě milionům potenciálních zákazníků. Přidání firmy na Google je skvělý způsob, jak oslovit více zákazníků a zvýšit povědomí o své firmě. Ujistěte se, že používáte správný název a kategorii své firmy. Zadejte co nejvíce informací o své firmě. Používejte kvalitní fotky a logo. Pravidelně aktualizujte informace o své firmě. Odpovídejte na recenze a zpráva od zákazníků. Můžete sledovat statistiky, jak lidé nacházejí vaši firmu online. Můžete odpovídat na recenze a zprávy od zákazníků.
Jabari Feil
Jabari Feil
2025-05-20 16:16:53
Count answers: 2
Vaše firma se na Googlu začne zobrazovat až poté, co svůj Firemní profil ověříte. Přidání firmy do Map Google Pokud už Firemní profil máte: Na telefonu nebo tabletu s Androidem spusťte aplikaci Mapy Google. Dole klepněte na Firma. Pokud chcete přidat Firemní profil, klepněte na Přidat Firemní profil. Vyplňte údaje o firmě. Až budete hotovi, klepněte na Pokračovat. Nárokování firmy v Mapách Google Na telefonu nebo tabletu s Androidem spusťte aplikaci Mapy Google. Do vyhledávacího pole zadejte název firmy a vyberte ten správný. Ve Firemním profilu klepněte na Informace Nárokovat tuto firmu Spravovat. Pokud chcete zvolit jinou firmu, klepněte na možnost Vlastním nebo spravuji jinou firmu. Vyberte preferovanou možnost ověření a postupujte podle pokynů na obrazovce.