:

Jak používat Google Ads?

Arthur Dooley
Arthur Dooley
2025-05-20 13:11:44
Count answers: 3
Google Ads umožňuje firmám i s minimálním rozpočtem zobrazovat svoje reklamy lidem, kteří se aktivně zajímají o jejich produkty nebo služby. Většina typů kampaní funguje v PPC modelu. Znamená to, že inzerenti platí za reklamu až tehdy, kdy na ni někdo klikne. Díky tomu je služba vhodná i pro malé a střední firmy s omezeným rozpočtem, protože mohou do značné míry ovlivnit výši útraty za reklamy. Textové reklamy ve vyhledávání S tímto typem reklam se můžete setkat pouze v vyhledávání Google. Mohou obsadit až 4 pozice nad neplaceným vyhledáváním a další tři pozice pod výsledky vyhledávání. Google Nákupy V Google vyhledávání se můžete vedle čistě textových reklam setkat i s reklamou, která obsahuje název produktu, obrázek a cenu. Z uvedeného je jasné, že Google Nákupy mohou používat pouze e-shopy. O zobrazení reklamy rozhoduje Google, nejčastěji na základě názvu produktu, popisu nebo kategorie. Reklamy se zobrazují primárně ve vyhledávači Google nad výsledky neplaceného vyhledávání. O jejich zobrazení rozhoduje inzerent nejčastěji pomocí klíčových slov. Reklamy v obsahové síti se mohou zobrazovat na libovolném webu, který poskytne společnosti Google reklamní prostor. Z pohledu poskytovatele webu se potom jedná o systém AdSense.