Jak používat Google Ads?

Arthur Dooley
2025-05-20 13:11:44
Count answers: 3
Google Ads umožňuje firmám i s minimálním rozpočtem zobrazovat svoje reklamy lidem, kteří se aktivně zajímají o jejich produkty nebo služby.
Většina typů kampaní funguje v PPC modelu.
Znamená to, že inzerenti platí za reklamu až tehdy, kdy na ni někdo klikne.
Díky tomu je služba vhodná i pro malé a střední firmy s omezeným rozpočtem, protože mohou do značné míry ovlivnit výši útraty za reklamy.
Textové reklamy ve vyhledávání S tímto typem reklam se můžete setkat pouze v vyhledávání Google.
Mohou obsadit až 4 pozice nad neplaceným vyhledáváním a další tři pozice pod výsledky vyhledávání.
Google Nákupy V Google vyhledávání se můžete vedle čistě textových reklam setkat i s reklamou, která obsahuje název produktu, obrázek a cenu.
Z uvedeného je jasné, že Google Nákupy mohou používat pouze e-shopy.
O zobrazení reklamy rozhoduje Google, nejčastěji na základě názvu produktu, popisu nebo kategorie.
Reklamy se zobrazují primárně ve vyhledávači Google nad výsledky neplaceného vyhledávání.
O jejich zobrazení rozhoduje inzerent nejčastěji pomocí klíčových slov.
Reklamy v obsahové síti se mohou zobrazovat na libovolném webu, který poskytne společnosti Google reklamní prostor.
Z pohledu poskytovatele webu se potom jedná o systém AdSense.