Jak se zaregistrovat na Google Ads?

Shyanne Kuhn
2025-06-16 07:30:18
Count answers: 4
Postup pro založení Google Ads účtu:
1.krok Registraci začněme otevřením registračního formuláře na https://ads.google.com/intl/cs_cz/home/
Po kliknutí na modrou ikonku “Začít“ se vám zobrazí formulář, do kterého vepište svou e-mailovou adresu a klikněte na „Další“.
2. krok Pokud nemáte e-mailovou adresu zaregistrovanou pro služby Google, můžete si zaregistrovat jakýkoliv váš e-mail kliknutím na tlačítko „Vytvořit účet“, kde vyplňte všechny potřebné údaje.
3.krok Po vytvoření účtu vám na nově registrovanou e-mailovou adresu přijde kód, který potvrďte a následně se již můžete přihlásit do rozhraní Google Ads.
4.krok Po potvrzení e-mailu se dostanete do služby Google Ads, kde provedete úvodní nastavení vašeho účtu kliknutím na odkaz „Máte již se službou Google Ads zkušenosti?“.
5. krok Zobrazí se vám okno, kde vyberte „Vytvořit účet bez kampaně“, následně potvrďte základní údaje o své firmě a vyberte měnu podle země, ve které plánujete spouštět kampaně.
6.krok Gratulujeme, máte hotovo!
Nyní klikněte na tlačítko „Prozkoumat účet“ a proveďte základní nastavení fakturačních údajů.
Klikněte na „Nástroje“ a vyberte „Fakturace“.
Google Ads u nově vytvořených účtů nabízí pouze dvě možnosti plateb.
Jsou to platby automatické a měsíční fakturace.
Automatické platby – Po spuštění reklamy vám bude automaticky naúčtována částka pomocí vybrané platební metody.
Měsíční fakturace – Google vám na reklamní náklady poskytuje úvěrový limit.
Postupně vám tak vznikají náklady a jednou měsíčně obdržíte fakturu.

Kasandra Harvey
2025-06-08 02:33:09
Count answers: 2
K založení účtu potřebujete e-mailovou adresu a vlastní firemní web.
Vyberte možnost Začít.
Zobrazí se vám přihlašovací okno do účtu Gmail, vyplníte a zadáte heslo.
Ukáže se nabídka, zda chcete vytvořit nový účet Google Ads – zvolíte ano.
Nyní už se nacházíte v rozhraní Google Ads a přichází úplně nejdůležitější krok – přepněte se do režimu pro experty.
Poté uvidíte prostředí Google Ads, kde můžete vytvářet vaše kampaně.
Pokud se nepřepnete, buďte připraveni na tyto nástrahy: Tzv. chytrá kampaň je sice velice jednoduchá na nastavení, ale v podstatě nikdy nefunguje, jestliže si na začátku zvolíte nějaký cíl, automaticky se přepnete do chytrého režimu a musíte vytvořit svoji první kampaň, jediným pozitivem zůstává fakt, že i když zapomenete a účet v chytrém režimu vytvoříte, můžete se kdykoli přepnout do expertního režimu.

Devon Cruickshank
2025-06-01 20:30:06
Count answers: 6
Nejdříve je nutné zaregistrovat se na stránce ads.google.com. Klikněte na tlačítko Začít a poté na Založit nový účet. Zde vyplňte požadované údaje. Dostanete se do prostředí Google Ads, kde je potřeba kliknout na tlačítko Přejít do režimu pro experty. V dalším okně klikněte na tlačítko Vytvořit účet bez kampaně. V tomto kroku vás bude Google žádat o firemní údaje. Vyplňte je a klikněte na Odeslat, podrobnější údaje doplníte později. Po odeslání je váš Google účet založený, je ale potřeba zadat fakturační údaje. Klikněte na symbol klíče v pravém horním rohu, tím se otevře nastavení. Zde klikněte na tlačítko Přehled ve sloupci Fakturace. Po vyplnění klikněte na tlačítko Odeslat. Tímto je váš Google Ads účet kompletně nastavený.

Willy Grady
2025-05-21 00:05:50
Count answers: 3
Prejde na adresu ads.google.com.
Vyplňte e-mail, který chcete používat pro přihlášení do Google Ads.
Vyberte hlavní cíl inzerce.
Vyberte účet na Google Places.
Proklikejte se nastavením.
Nastavte fakturační údaje.
Zemi, fakturační adresu, údaje o platební kartě, případně kupon, pokud máte.

Howard Adams
2025-05-20 21:21:34
Count answers: 3
Přihlásíme se do Google Ads na ads.google.com.
V šedé liště nahoře tam uvidíme Číslo zákazníka ve tvaru XXX-XXX-XXXX.
Bude buď vlevo, nebo vpravo.
Toto číslo pošleme tomu, komu chcete přístup udělit.
Následně vyčkáme, až nám ten, komu přístup sdílíme, potvrdí, že odeslal žádost o propojení účtů.
Pak budeme pokračovat na druhý krok.