Jak reagovat na Stížnost?

Beryl Skiles
2025-06-03 01:29:35
Count answers: 3
Aby mohla být vaše stížnost posouzena a vyřízena, je důležité ji zaslat na příslušnou instituci podle toho, koho nebo čeho se týká.
Svou stížnost můžete směrovat na:
KONTAKTNÍ PRACOVIŠTĚ – pobočky Úřadu práce ČR,
jejich seznam naleznete zde.
Na kontaktní pracoviště se se svou stížností můžete obrátit když:
Nejste spokojeni s postupem či chováním zaměstnance kontaktního pracoviště.
KRAJSKÉ POBOČKY – máme 14 krajských poboček,
seznam adres poboček naleznete zde.
Na krajskou pobočku se se svou stížností můžete obrátit když:
Nejste spokojeni s postupem či chováním ředitele kontaktního pracoviště.
Nejste spokojeni s postupem či chováním zaměstnance krajské pobočky.
GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ – řídí, metodicky usměrňuje, koordinuje výkon a kontroluje činnost krajských poboček Úřadu práce ČR.
Na generální ředitelství se se svou stížností můžete obrátit když:
Nejste spokojeni s postupem či chováním zaměstnance: generálního ředitelství, krajského ředitele nebo nereagování na vaši stížnost za strany krajské pobočky.
Krajská pobočka nereaguje na vaši stížnost déle, než 60 dnů.
ELEKTRONICKY: datovou schránkou, e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem.
Seznam ID datových schránek a e-mailů naleznete zde.
OSOBNĚ NEBO POŠTOU: dopisem na adresu podatelny, osobně sepsáním záznamu s pracovníkem úřadu na příslušném pracovišti nebo na podatelně,
Seznam adres poboček naleznete zde.
Základní kontaktní údaje – jméno a příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, popřípadě jinou adresu pro doručení vyrozumění,
Pokud přijmeme stížnosti dopisem, pro snadnější komunikaci prosíme i o aktuální telefonní číslo, abychom vás případně mohli kontaktovat pro ověření a doplnění vaší stížnosti,
Popis situace, vůči které vznášíte stížnost.

Jettie Keeling
2025-06-02 23:26:57
Count answers: 1
Vžijte se do role zákazníka. Myslete na to, že zákazníci často reagují emocionálně, a proto je důležité naslouchat jejich podnětům s empatií a respektem. Reagujte rychle. Věřte, že stejně jako vy, ani zákazníci nechtějí ztrácet svůj drahocenný čas se zdlouhavými reklamacemi. Zaškolte svoje zaměstnance. Zajistěte školení pro zaměstnance nebo svoje partnery, aby věděli, jak se mají adekvátně chovat a reagovat na stížnosti.
Buďte transparentní a podávejte pravdivé informace. Dělejte si záznamy a vše dokumentujte.
Navrhněte adekvátní kompenzaci.
Sbírejte zpětnou vazbu a zdokonalujte se.

Kaylah Witting
2025-06-02 23:15:26
Count answers: 3
Vysletě je s upřímným zájmem.
Při konfrontaci se zákazníkem nepoužívejte tato slova: "U nás je pravidlem, že...", "Já za to nemůžu...", "Oni mi to takto předali...".
Sdělte zákazníkovi své jméno a slibte, že se osobně postaráte o řešení situace.
A potom to skutečně udělejte.
Vašimi nejvěrnějšími zákazníky budou vždy ti, kteří s vámi měli nějaké potíže.
Ale vy jste je ihned a k jejich spokojenosti vyřešili.
Okamžitým a rychlým vyřešením problému tak ve skutečnosti získáváte loajálního zákazníka.
Jakmile zákazníkův problém vyřešíte, nezapomeňte mu po pár dnech zatelefonovat, zda je vše v pořádku.
Upevníte tak jeho dojem, že skutečně máte zájem na tom, aby byl spokojen.
A že problém, který jste museli řešit, byl výjimkou.

Mathias McCullough
2025-06-02 20:36:36
Count answers: 2
Je proto více než vhodné při vyřizování těchto žádostí postupovat pečlivě, reagovat na ně včas a způsobem předepsaným v GDPR.
Předpřipravený formulář mj. najdete v nové brožurce.
Je proto více než vhodné při vyřizování těchto žádostí postupovat pečlivě, reagovat na ně včas a způsobem předepsaným v GDPR
Pokud je subjekt údajů nespokojený s tím, jak byla jeho žádost (příp. stížnost) vyřízena, může se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, popř. na soud.
Abychom správcům jejich práci co nejvíce usnadnili, připravili jsme vzory smluv, souhlasů a ohlášení, které reagují na nejčastější žádosti subjektů údajů.
S novou brožurkou tak získáte: vzory reagující na žádosti subjektů údajů
vzory ohlášení porušení zabezpečení osobních údajů
vzory souhlasů se zpracováním osobních údajů
vnitřní směrnici pro správu osobních údajů
řešené dotazy z praxe

Aileen Johns
2025-06-02 20:15:21
Count answers: 3
Je jedno, zda obdržíte stížnost osobně, prostřednictvím e-mailu nebo na sociálních médiích – zklamaný zákazník si zaslouží respekt, trpělivost a empatii.
Nemůžete vyřešit žádnou stížnost, pokud neporozumíte, v čem tkví podstata stížnosti.
Snažte se zůstat klidní a v pohodě, i když třeba se stěžujícím nesouhlasíte.
To, co si myslíte o stížnosti, může poškodit váš vztah se zákazníkem a negativní emoce určitě nepovedou k správnému vyřešení problému.
Proto se snažte držet faktů a nezačínejte hádku.
Prosté „omlouvám se“ může dělat zázraky.
Dokonce, i když víte, že nejste na vině, omluva může zákazníka uklidnit a přimět, aby se choval s porozuměním.
Nesnažte se ospravedlnit, prostě se omluvte za nepříjemnou situaci.
I když je zákazníkova nespokojenost urovnána, nabídněte mu ještě něco navíc.
Kompenzace by ho měla pobídnout k tomu, aby se k vám zase vrátil – může to být například sleva, dezert, nebo jídlo na váš účet při jeho další návštěvě.
Kаждdá stížnost má svoji příčinu.
Pokud se naučíte porozumět zákazníkovu problému, můžete vyvodit závěry pro budoucnost.
Naslouchat zákazníkům má smysl.
Především, právě pro ně přece vaříte, a oni dobře vědí, co chtějí.
A za druhé, jsou to oni, kdo vidí restauraci takovou, jak ji vy většinou nevidíte, právě proto jsou jejich komentáře tak cenné.