Co dělat když chci vrátit balík?

Ronny Lang
2025-06-08 22:57:05
Count answers: 3
Jestli jste i vy našli pod stromečkem něco, co vám prostě moc nesedí, nelamte si s tím hlavu. Jednoduché vrácení zboží zpět do obchodu je možné, nechte si vrátit peníze nebo si vyberte dárek podle vašich představ.
1. Vyplňte jednoduchý formulář
Na základě tohoto univerzálního formuláře máte nárok na jednostranné odstoupení od kupní smlouvy.
2. Pečlivě zabalte zboží
Pečlivě zabalte zboží podle doporučených pokynů.
3. Odneste balík na podací místo nebo objednejte přepravu online
Najděte si sběrné místo na naší mapě partnerů Balíkovna, DPD, GLS a PPL.
Vždy si na webu eshopu zjistěte, na jakou adresu zboží vrátit!
4. Vyčkejte na přijetí prodejcem a vrácení peněz
Prodejce je povinen zaslat peníze zpět do 14 dnů od převzetí zboží.

Rod Witting
2025-06-08 20:46:49
Count answers: 2
S námi je vrácení zásilky rychlé a jednoduché. Stačí zásilku správně zabalit a jen počkat, až k vám přijede kurýr s vlastním štítkem. víte, že nemůžete být přes den дома a čekat na příjezd našeho kurýra? Nechte vaši zásilku cestou do práce na jednom z našich výdejních míst Pickup, kde si ji pak kurýr sám vyzvedne. ZDE si ověřte, zda váš odesílatel umožňuje jednoduché vrácení vašeho balíku prostřednictvím našeho portálu pro vracení zásilek RMP. Pokud ano, postupujte dle pokynů a objednejte si na náklady odesílatele kurýra až k vám domů nebo vyzvednutí balíku na jednom z našich výdejních míst Pickup. Pokud ne, kontaktujte svého odesílatele a po domluvě můžete svou zásilku jednoduše vrátit skrze naši jednorázovou objednávku přepravy ve vlastní režii.

Tressie Gerlach
2025-06-08 20:03:39
Count answers: 3
A takhle jednoduše můžeš zboží vrátit:
1. Zabal zboží do stejného obalu, ve kterém bylo doručeno, pokud jej máš stále k dispozici.
2. Vlož formulář pro vrácení.
3. Na dobře uzavřenou zásilku nalep etiketu pro vrácení.
4. Přines balík na nejbližší pobočku PPL či Zásilkovny.
Vezmi prosím na vědomí, že balíček lze vrátit pouze u přepravce, který balíček doručil.
Pokud nemáš dokumenty potřebné k vrácení, můžeš si je jednoduše nově stáhnout a vytisknout ve svém zákaznickém účtu (pouze pro PPL):
1. Přihlas se do svého zákaznického účtu.
2. Klikni na ikonu panáčka.
3. Vyber sekci Objednávky.
4. Klikni na objednávku, kterou si přeješ vrátit a zvol Vrátit položky.
5. Klikni na Vrátit položku a následně odklikni jednotlivé produkty, které chceš vrátit, a dole pod objednávkou klikni na Vrátit.
5. Následně se ti zobrazí Formulář pro vrácení a Etiketa na balík.
V případě, že chceš vrátit zboží přes Zásilkovnu a nemáš k dispozici originální štítek pro vrácení, obrať se na náš zákaznický servis.
Ujisti se prosím, že všechny vrácené produkty jsou ve stavu, ve kterém byly odeslány.
Poškozené a používané produkty nelze vrátit.

Tommie Mitchell
2025-06-08 18:37:37
Count answers: 4
Obdrželi jste zásilku podanou přes appku Odesílatel vám poslal zboží přes naši aplikaci Zásilkovna? V takovém případě mu můžete zásilku snadno a rychle vrátit opět prostřednictvím naší appky. Postupujete stejně jako když běžně odesíláte zásilku.
Tip: Pokud vám zásilka přijde na kamennou pobočku, můžete ji obratem na místě zkontrolovat. Pokud se vám na zásilce nebude něco zdát, můžete ji odmítnout převzít. Pracovník pobočky ji vrátí zpět odesílateli. Je toto však potřeba provést předtím, než výdejní místo opustíte.
Jste zákazník e-shopu V takovém případě se obraťte na e-shop, od kterého jste zásilku objednali. Poradí vám, jak ji zaslat zpět (záleží totiž na tom, jaké řešení používá).
Přečtěte si také
- Jak reklamovat zboží ze zahraničí?
- Jak dlouho lze vratit zbozi bez udani duvodu?
- Kdy má zákazník právo na vrácení peněz při reklamaci?
- Co dělat, když obchodník nereaguje na reklamaci?
- Co dělat, když mi eshop nechce vrátit peníze?
- Kdo platí poštovné při vrácení zboží?
- Kdo platí dopravu při vrácení zboží?
- Co je potřeba k odeslání balíku?