fbpx

Pojďme se podívat na úspěšné e-shopy, které vznikly na platformě Shopify. Tyto e-shopy Vám mohou sloužit jako skvělá inspirace pokud chcete zjistit, jak začít s e-shopem. Také Vám ihned bude jasné jaké výhody má systém Shopify. Udělejte si chvilku a popřemýšlejte si o těchto nápadech. Všímejte si, jaké e-shopy používají logo, jak mají vyfocené produktové fotografie nebo jaké využily navigační prvky. Nebo tlačítka s výzvou k akci případně to jak nejlépe uvést kontakt na e-shopu.

Název e-shopu: Haus

shopify_eshop

shopify_eshop

Nábytek a domácí zboží je hlavní téma tohoto obchodu, který používá elegantní, moderní design webových stránek postavených na e-shopovém řešení Shopify. Šablona odpovídá estetice s výrobky, které jsou na e-shopu prodávány.

Název e-shopu: Studio proper 

Zjednodušení každodenních činností s elektronikou.“ Atribut e-shopu Studio Proper je aplikovatelný jak na jejich produkty, tak na e-shop Shopify – minimalistické a jednoduché.

Název e-shopu: Luxy hair

Jedním ze zajímavých  e-shopů postavených na Shopify s minimalistickým designem je tento e-shop s produkty pro luxusní vlasy. Bílé pozadí, jednoduchá tlačítka CTA (call-to-action) a zaměření na výhody produktu. To jsou prvky, které dělají na potenciální zákazníky ten správný dojem.

Název e-shopu: I love biko

Na jednoduché webové stránce společnosti Biko najdete pouze čtyři možnosti navigace, ale spoustu produktových fotografií. Biko využívá stránky ke zvýraznění produktů a pomocí velkých fotek doprovázejí zákazníka v jeho nákupní cestě.

Název e-shopu: Chubbiesshorts

Chubbies je e-shop s doplňky a oblečením určeným pro lidi se smyslem pro humor. Jejich e-shopy se vyznačují odvážnými barevnými fotografiemi, které používají k prezentaci svých produktů.

Název e-shopu: Karton group

Karton je B2B online e-shop, i přesto zvolili neformální písma a jasné akcentové barvy, které vytvářejí zajímavý a poutavý zážitek pro B2B zákazníky.

Název e-shopu: Shop factory 43

Když se rozhodnete prodávat na e-shopu zboží, které vyniká svou grafikou, budete chtít tuto kvalitu předvést ve svém internetovém obchodě a v jeho prostředí. Factory 43 používá velké obrázky a grafiku  svých produktů jako hlavní vizuály na svých webových stránkách.

Název e-shopu: Yoga rebel

Jóga Rebel používá mnoho venkovních fotek  k zachycení úžasného životního stylu se záběry produktů z reálného prostředí.. Fotografie vytvářejí součást působivých webových stránek, což z něj dělá jeden z nejlepších obchodů na e-shopovém řešení Shopify.

Název e-shopu: Bioliteenenergy

BioLite promění toto nádobí na outdoorový zážitek pomocí velkých fotografií na celém e-shopu Shopify.

Výzkum zjistil, že stačí jen desetina sekundy, abyste udělali na webu první dojem. A pokud jde o navrhování e-shopu  na Shopify, je důležité, abyste neobětovali funkčnost na úkor luxusního designu. Vaše webové stránky mohou vypadat pěkně, ale pokud se neprojeví funkčnost, neodvedou svoji práci.

Přemýšlíte o tom, že si založíte e-shop na Shopify? Podívejte se, jak začít s obchodováním na e-shopu Shopify. Nebo si rovnou zdarma pojďte e-shop založit


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *