:

Jak požádat o chargeback?

Josianne Ratke
Josianne Ratke
2025-05-28 00:21:44
Count answers: 3
Jestliže došlo k problému při placení kartou v obchodě nebo na internetu, zkorte nejprve situaci řešit přímo s obchodníkem. Obraťte se na nás a požádejte o chargeback. Pomůžeme vám celou věc vyřešit v souladu s předpisy Visa a Mastercard. O chargeback má smysl požádat v případě, že zaplatíte kartou za zboží nebo služby a nic za své peníze nedostanete nebo dostanete něco jiného, než co jste si zaplatili. My váš případ nahlásíme obchodníkovi prostřednictvím společnosti Visa nebo Mastercard.
Trevor Deckow
Trevor Deckow
2025-05-27 20:49:26
Count answers: 2
Ke zpětnému zaúčtování se zpravidla přistupuje tehdy, když klasická reklamace podaná u obchodníka selže, nebo když z rozumných důvodů není možná. Chargeback je služba zřízená karetními asociacemi. Všechny banky a vydavatelé karet mají povinnost chargeback nabízet každému, kdo platí jejich kartou. Za tuto službu zároveň nic neplatíte. Budete muset dodat veškeré důležité podklady, aby vaše banka mohla oslovit příslušnou kartovou asociaci. Žádost o chargeback předá bance obchodníka. Ta následně bude ověřovat, zda jste opravdu v právu a celou záležitost bude řešit také se samotným obchodníkem. Poté se rozhodne, zda transakci opravdu stornuje a peníze vám vrátí.