Jak se vrací zboží na Zalandu?

Nedra Schamberger
2025-06-09 23:25:17
Count answers: 4
Vrácení zboží zůstává nadále bezplatné na všech trzích. Jako zákaznicky orientovaná firma pravidelně analyzujeme, co je pro naše zákazníky důležité. Podle zástupce Zalanda už nyní více než 90 % zákazníků vrací zboží do 30 dnů od nákupu. Kratší lhůta na vrácení zajistí, že produkty budou rychleji dostupné pro další zákazníky. Kratší lhůta na vrácení není pro Zalando novinkou – již platí ve Španělsku, Francii a Rakousku.

Wilbert Zieme
2025-05-29 10:12:30
Count answers: 2
Vracení zboží
Internetová diskuzní fóra se začínají plnit příběhy zákazníků, kteří se setkali s tím, že jim obchodníci vrátili peníze například za oblečení špatné velikosti, ale nechtěli jej přitom poslat zpátky.
Lidé se proto logicky ptají, co za tímto zdánlivě nelogickým chováním vězí.
Popsanou zkušenost mají zákazníci celé řady internetových obchodů.
Šlo zatím jak o čínská tržiště Temu, nebo Shein, stejně jako o Zalando a některé další.
Možnost vrácení peněz bez zaslání zboží nenajdete v podmínkách žádného obchodu a přes to je tato praxe poměrně běžná.
Hlavním důvodem je fakt, že od poloviny roku 2026 začne platit zákaz likvidace neprodaného oblečení.
Pro firmy tak bude dost možná nejvýhodnější vracené zboží vůbec nepřijímat, neboť nebudou vědět, jak s ním naložit, respektive to bude pro ně nákladné.
Všechny firma, které se k tomuto postupu, čas od času odhodlají, je nutně uvádějí, že případ každé reklamace je individuálně posuzován.
Vzhledem k novým pravidlům, které vstoupí v platnost v polovině příštího roku není vyloučeno, že se s touto praxí budeme v budoucnu setkávat stále častěji.

Camille Block
2025-05-29 09:27:01
Count answers: 4
Zboží můžete vrátit v původním stavu do 30 dnů od doručení.
Do krabice vložte všechny etikety pro vrácení zboží.
Přečtěte si více
Vytiskněte si prosím etiketu pro vrácení a nalepte ji na krabici.
Etiketu pro vrácení naleznete ve vašem účtu.
Platbu za vrácené zboží vám zašleme zpět teprve poté, co zásilku obdržíme a zkontrolujeme v našem logistickém centru.
Ihned po doručení vaší zásilky do skladu vás budeme informovat e-mailem o jejím přijetí a o následném vrácení platby.

Bud Cassin
2025-05-29 09:24:34
Count answers: 3
Zboží můžete vrátit v původním stavu do 30 dnů od doručení. Během této lhůty je štítek pro vrácení zboží k dispozici přímo ve Vašem uživatelském účtu. Přihlaste se ke svému účtu pomocí přihlašovacího jména a hesla. Přehled všech vašich objednávek naleznete v sekci Objednávky & Vrácení. Vyberte požadovanou objednávku a zvolte možnost "Vrátit položku". Vyberte, které položky si přeje vrátit, a uveďte důvod pro navrácení. Nyní si můžete etiketu pro vrácení stáhnout ve formátu PDF, uložit si ji ve vašem počítači a vytisknout ji. Vraťte produkty do jejich původního obalu, vložte je do krabice a přidejte příslušnou část etikety pro vrácení. Pečlivě zavřete krabici a navrch nalepte druhou část etikety pro vrácení. Odneste zásilku na nejbližší pobočku PPL parcel shop a uschovejte si podací lístek. Platbu za vrácené zboží vám odešleme po přijetí zásilky v našem logistickém centru.

Alessandro Connelly
2025-05-29 09:16:29
Count answers: 2
Na Zalando Lounge máte na vrácení zdarma 31 dní od doručení. Zboží musí být vráceno v původním stavu bez známek používání. Vše vyřešíte jednoduše přes váš uživatelský účet na Zalando Lounge v sekci Objednávky a vrácení. Vyberete si, co chcete vrátit, popíšete důvod vrácení a vytisknete si automaticky vygenerovaný štítek. Ten poté nalepíte na krabici se zbožím pro vrácení a celou zásilku odnesete na nejbližší pobočku PPL Parcelshop. Jakmile e-shop obdrží vaši zásilku, vrátí vám peníze do 14 dnů.
Přečtěte si také
- Jak postupovat při vrácení zboží?
- Kdy má zákazník nárok na vrácení peněz?
- Co dělat, když chci vrátit balík?
- Jak vrátit zboží přes internet?
- Kdo nese náklady na vrácení zboží?
- Kdy musí eshop vrátit peníze?
- Kdy můžu vrátit zboží bez udání důvodu?
- Jak vrátit balík přes PPL?
- Jak stornovat objednávku na Zalandu?