Co dělat, když chci vrátit balík?

Shad Effertz
2025-06-25 07:49:11
Count answers: 1
Zákazník jednoduše zboží zabalí a zanese na podací místo Zásilkovny, které má po ruce.
Zákazník přinese zásilku na podací místo a nadiktuje vámi zaslaný identifikátor obsluze.
Nezapomeňte zásilku pořádně zabalit a označit štítkem.
Neposílejte zásilky na dobírku.
Adresa na zásilce musí být uvedena ve formátu, který je uvedený na našich webových stránkách.
Předali jste zákazníkovi štítek v elektronické podobě a on nemá možnost si jej vytisknout, pak postačí domluvit se na pobočce s obsluhou a sdělit tam trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha štítek vytiskne.

Hortense Marvin
2025-06-16 20:48:30
Count answers: 4
S námi je vrácení zásilky rychlé a jednoduché. S naší službou vrácení balíku si můžete vybrat možnost vyzvednutí dle vašich preferencí: mějte to bez starostí a objednejte si kurýra tam, kde se vám to hodí nejvíce, např. domů nebo do práce. Stačí zásilku správně zabalit a jen počkat, až k vám přijede kurýr s vlastním štítkem. víte, že nemůžete být přes den doma a čekat na příjezd našeho kurýra? Nechte vaši zásilku cestou do práce na jednom z našich výdejních míst Pickup, kde si ji pak kurýr sám vyzvedne. ZDE si ověřte, zda váš odesílatel umožňuje jednoduché vrácení vašeho balíku prostřednictvím našeho portálu pro vracení zásilek RMP. Pokud ano, postupujte dle pokynů a objednejte si na náklady odesílatele kurýra až k vám domů nebo vyzvednutí balíku na jednom z našich výdejních míst Pickup. Pokud ne, kontaktujte svého odesílatele a po domluvě můžete svou zásilku jednoduše vrátit skrze naši jednorázovou objednávku přepravy ve vlastní režii.

Dereck Hodkiewicz
2025-06-09 11:43:02
Count answers: 1
Každá naše zásilka obsahuje dodací list a také dokumenty potřebné pro vrácení zboží – formulář a etiketu pro vrácení.
Zboží z různých objednávek je potřeba vracet zvlášť.
A takhle jednoduše můžeš zboží vrátit:
1. Zabal zboží do stejného obalu, ve kterém bylo doručeno, pokud jej máš stále k dispozici.
2. Vlož formulář pro vrácení.
3. Na dobře uzavřenou zásilku nalep etiketu pro vrácení.
4. Přines balík na nejbližší pobočku PPL či Zásilkovny.
Vezmi prosím na vědomí, že balíček lze vrátit pouze u přepravce, který balíček doručil.
Pokud nemáš dokumenty potřebné k vrácení, můžeš si je jednoduše nově stáhnout a vytisknout ve svém zákaznickém účtu.
V případě, že chceš vrátit zboží přes Zásilkovnu a nemáš k dispozici originální štítek pro vrácení, obrať se na náš zákaznický servis.
Ujisti se prosím, že všechny vrácené produkty jsou ve stavu, ve kterém byly odeslány.
Poškozené a používané produkty nelze vrátit.

Dudley Klocko
2025-05-29 12:42:58
Count answers: 3
Jestli jste i vy našli pod stromečkem něco, co vám prostě moc nesedí, nelamte si s tím hlavu. Jednoduché vrácení zboží zpět do obchodu je možné, nechte si vrátit peníze nebo si vyberte dárek podle vašich představ.
Velcí prodejci se skoro až předhání, kdo bude mít lepší a jednodušší poprodejní servis, tedy například vrácení zboží.
1. Vyplňte jednoduchý formulář Některé eshopy formulář na vrácení zboží přikládají přímo do balíčku se zbožím, případně nabízejí ke stažení na svých stránkách.
2. Pečlivě zabalte zboží Pečlivě zabalte zboží podle doporučených pokynů.
3. Odneste balík na podací místo nebo objednejte přepravu online
4. Vyčkejte na přijetí prodejcem a vrácení peněz
Prodejce je povinen zaslat peníze zpět do 14 dnů od převzetí zboží.

Lori Krajcik
2025-05-29 10:06:02
Count answers: 2
Obdrželi jste zásilku podanou přes appku Odesílatel vám poslal zboží přes naši aplikaci Zásilkovna? V takovém případě mu můžete zásilku snadno a rychle vrátit opět prostřednictvím naší appky. Postupujete stejně jako když běžně odesíláte zásilku.
Pracovník pobočky ji vrátí zpět odesílateli. Je toto však potřeba provést předtím, než výdejní místo opustíte.
Jste zákazník e-shopu V takovém případě se obraťte na e-shop, od kterého jste zásilku objednali. Poradí vám, jak ji zaslat zpět (záleží totiž na tom, jaké řešení používá).
V Klientské sekci přejdete do záložky „Podat reklamačního asistenta” a vyplníte požadované údaje.
Po systémovém podání můžete zpětný štítek v elektronické podobě zaslat přímo zákazníkovi, který si jej vytiskne a nalepí na zásilku.
Tu už pak stačí z jeho strany podat na jakémkoliv našem podacím místě (ČR, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko).
Pokud zákazníkovi zašlete štítek v elektronické podobě, ale on nemá možnost si jej vytisknout, stačí sdělit na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedeno.
Obsluha následně štítek vytiskne.
Kód zpětné zásilky lze využít ve všech zemích, se kterými Zásilkovna spolupracuje.
Zákazník zašle zásilku poštou či jiným místním dopravcem na adresu Zásilkovny.
Je potřeba, aby zákazník do adresy uvedl vámi zaslaný identifikátor.
Přečtěte si také
- Jak postupovat při vrácení zboží?
- Kdy má zákazník nárok na vrácení peněz?
- Jak se vrací zboží na Zalandu?
- Jak vrátit zboží přes internet?
- Kdo nese náklady na vrácení zboží?
- Kdy musí eshop vrátit peníze?
- Kdy můžu vrátit zboží bez udání důvodu?
- Jak vrátit balík přes PPL?
- Jak stornovat objednávku na Zalandu?