:

Co napsat do reklamace?

Brionna Graham
Brionna Graham
2025-06-17 02:03:00
Count answers: 3
Úvod: Po celou dobu naší dlouholeté spolupráce jsme si vážili Vaší pečlivosti při balení zboží. Opravdu neradi Vám oznamujeme, že při kontrole poslední zásilky materiálu jsme zjistili tyto závady: Věříme, že jen nedopatřením jste nám zaslali zboží jiné jakostní třídy, než jsme sjednali kupní smlouvou. Naše obchodní spojení bylo dosud bez problémů, a proto nás nemile překvapila velmi nízká kvalita poslední dodávky. S Vašimi dodávkami nikdy nebyly potíže, takže si neumíme vysvětlit, proč jste poslední zásilku tak ledabyle zabalili. Uprostřed: Na výrobcích jste nevyznačili datum minimální trvanlivosti, a proto Vás žádáme o slevu … Kč za kus. Při kvantitativní přejímce jsme zjistili, že několik dodaných přístrojů neodpovídá naší objednávce č. … Vaše zásilka nám došla ve značně poškozeném stavu, a proto ji nemůžeme přijmout jako řádné plnění kupní smlouvy. Jakost minulé dodávky Vašeho zboží nesouhlasí se zaslanými vzorky a rovněž neodpovídá platné technické normě. Protože kvalita zaslaného zboží je nedostačující, uložili jsme je odděleně, abyste si je mohli kdykoli prohlédnout. Na závěr: Žádáme Vás o urychlené zaslání chybějícího zboží, abychom ho mohli prodat ještě v plné sezóně. Věříme, že příště budete věnovat expedici svých dodávek větší péči, abychom byli s Vámi opět spokojeni. Poškozené výrobky můžeme přijmout jen za podmínky, že snížíte jejich cenu o … Kč za jedno balení. Věříme, že k porušení smlouvy došlo jen výjimečně a že v budoucnu podobné nedostatky nebudeme muset řešit.
Cleta Wuckert
Cleta Wuckert
2025-06-13 09:02:24
Count answers: 1
V reklamačním protokolu je nutné uvést identifikační údaje pořadatele, identifikační údaje zákazníka, informace o smlouvě o zájezdu, podrobný popis co zákazník reklamuje, navrhovaný způsob vyřízení reklamace a datum reklamace a podpis zákazníka. Datum převzetí reklamace pořadatelem a jeho podpis. K reklamaci je nutné přiložit podklady prokazující oprávněnost reklamace. Vzor: Reklamace zájezdu Název cestovní kanceláře IČ cestovní kanceláře Adresa cestovní kanceláře V ………. dne ………….. Dobrý den, zakoupili jsme si od Vaší cestovní kanceláře …………….(název CK), ……………………., IČ: …………. (dále jen „CK“), zájezd do ……….., pro dvě osoby od ……….. do ………… Číslo smlouvy uzavřené s Vaší cestovní kanceláří je ……………… Popis reklamace: Na základě této smlouvy jsme si za nadstandartní ubytování připlatili celkem …………….Kč, které tímto v souladu s pravidly občanského zákoníku požadujeme zpět. Žádáme Vás quindi v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. o vyřízení reklamace a to nejen navrácením přeplacené částky, ale také poskytnutím slevy z celkové ceny zájezdu. S pozdravem ………………………………….. Vlastnoruční podpis ……………………………….(Jméno a příjmení) …………………………… (Adresa) …………………………… (kontakt telefon, e-mail..) Přílohy: kopie dokladu o zaplacení zájezdu protokol o vadách zájezdu sepsaný s delegátem fotodokumentace
Cara Ondricka
Cara Ondricka
2025-06-02 15:49:55
Count answers: 2
Don't forget to include a description of the defect that is the reason for the complaint, the method of handling the complaint and your contact details. Fill out the form. Attach a completed complaint form , a copy of the invoice or a copy of the proof of purchase .
Payton Kilback
Payton Kilback
2025-05-27 09:37:17
Count answers: 3
Sepisujete-li reklamaci sami, nezapomeňte uvést další kontaktní údaje na vás, typicky telefonní číslo či e-mailovou adresu. Potvrzení o reklamaci musí obsahovat jednak obecné informace, jako jsou identifikační údaje o prodávajícím či servisu, který od vás reklamaci přebírá, vaše jméno a příjmení. V potvrzení nesmí chybět přesné označení zboží a popis vady, se kterou se potýkáte. Úplně stačí, popíšete-li, jak se vada při používání věci projevuje. Jde-li o vadu nahodilou, která se vyskytuje jen občas, o to více je důležité podrobněji popsat, kdy a za jakých okolností se tak děje. Povinnou náležitostí potvrzení je také údaj, kdy jste reklamaci uplatnili. Reklamace není nic jiného než uplatnění práva z vady zboží. Je tedy nutné si toto právo zvolit. Zákon stanoví případy, kdy máte právo na opravu zboží a pokud oprava není možná, tak jeho výměnu za nové, doplnění chybějící části, právo na slevu či vrácení kupní ceny v důsledku odstoupení od kupní smlouvy.
Ocie Pfeffer
Ocie Pfeffer
2025-05-19 06:59:13
Count answers: 3
Vážení, dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu). Datum objednání (*)/datum obdržení (*) Číslo objednávky: Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*) a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*) Jméno a příjmení spotřebitele: Adresa spotřebitele: Email: Telefon: (*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte. V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum) (podpis) ______________________________________ Jméno a příjmení spotřebitele Seznam příloh: Faktura za objednané zboží č. (*)
Rick Walker
Rick Walker
2025-05-19 04:58:21
Count answers: 3
V protokolu musí být identifikován prodávající i spotřebitel a jejich vzájemný vztah. Datum uplatnění reklamace, co je obsahem reklamace a který způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Při přebírání vyřízené reklamace spotřebitelem má prodávající povinnost doplnit potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Popis vady a požadovaný způsob vyřízení reklamace. Žádost o slevu pro vady výrobku nebránící jeho užívání Reklamace opravy a úpravy věci Podnět České obchodní inspekci pro porušování zákona o ochraně spotřebitele.