Co napsat do reklamace?

Ocie Pfeffer
2025-05-19 06:59:13
Count answers: 3
Vážení, dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže).
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ).
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů).
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
Číslo objednávky:
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*) a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa spotřebitele:
Email:
Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)
(podpis) ______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
Faktura za objednané zboží č. (*)

Rick Walker
2025-05-19 04:58:21
Count answers: 3
V protokolu musí být identifikován prodávající i spotřebitel a jejich vzájemný vztah.
Datum uplatnění reklamace, co je obsahem reklamace a který způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Při přebírání vyřízené reklamace spotřebitelem má prodávající povinnost doplnit potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Popis vady a požadovaný způsob vyřízení reklamace.
Žádost o slevu pro vady výrobku nebránící jeho užívání
Reklamace opravy a úpravy věci
Podnět České obchodní inspekci pro porušování zákona o ochraně spotřebitele.