:

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Ladarius Bernhard
Ladarius Bernhard
2025-05-19 06:25:08
Count answers: 1
Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že spotřebitel u prodávajícího věc zakoupil. To lze například výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží a v krajním případě i svědeckou výpovědí. S ohledem na to, že práva z vadného plnění lze uplatnit u vady, která se projeví v době dvou let od převzetí zboží, je také nutné prokázat, kdy k zakoupení došlo. Následně vadu můžete vytknout do tří let od okamžiku, kdy se projeví.
Idell Stark
Idell Stark
2025-05-19 03:31:00
Count answers: 5
V případě reklamace nám prosím co nejdůkladněji popište závadu do reklamačního formuláře. Nejlepe vadu i vyfoťte a zašlete nám fotografie na [email protected]. Poté zboží ideálně s původním obalem a vyplněným reklamačním formulářem zašlete na naši adresu: EQUIFEED s.r.o. Sokolská 506 76901 Holešov O dalším postupu reklamace vás budeme neprodleně informovat. Reklamační formulář ke stažení zde. Pokud si nejste s vrácením či jiným problémem jakkoliv jistí, neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected]. Rádi a ochotně vám pomůžeme s vyřešením problému. Reklamace či odstoupení od smlouvy řešíme zodpovědně a co nejrychleji.