Jak postupovat při reklamaci zboží?

Ladarius Bernhard
2025-05-19 06:25:08
Count answers: 1
Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že spotřebitel u prodávajícího věc zakoupil.
To lze například výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží a v krajním případě i svědeckou výpovědí.
S ohledem na to, že práva z vadného plnění lze uplatnit u vady, která se projeví v době dvou let od převzetí zboží, je také nutné prokázat, kdy k zakoupení došlo.
Následně vadu můžete vytknout do tří let od okamžiku, kdy se projeví.

Idell Stark
2025-05-19 03:31:00
Count answers: 5
V případě reklamace nám prosím co nejdůkladněji popište závadu do reklamačního formuláře.
Nejlepe vadu i vyfoťte a zašlete nám fotografie na [email protected].
Poté zboží ideálně s původním obalem a vyplněným reklamačním formulářem zašlete na naši adresu: EQUIFEED s.r.o. Sokolská 506 76901 Holešov
O dalším postupu reklamace vás budeme neprodleně informovat.
Reklamační formulář ke stažení zde.
Pokud si nejste s vrácením či jiným problémem jakkoliv jistí, neváhejte nás kontaktovat na emailu [email protected].
Rádi a ochotně vám pomůžeme s vyřešením problému.
Reklamace či odstoupení od smlouvy řešíme zodpovědně a co nejrychleji.