V článku se zaměříme na to, proč je vhodné používat interaktivní bannery. S větším počtem zařízením a platforem je vhodné využívat co nejvíce různých formátů abychom pokryli všechny místa kde se zákazníci nachází. Pokud není bannerová reklama kompatibilní nemůže se přizpůsobovat na změny obrazovek a pak se reklamy nezobrazí. Grafická reklama ve formátu HTML 5 nabízí flexibilitu a technologii, které potřebujete pro to, aby jste mohli tvořit dynamické bannery, na kterých mohou být pohyblivé prvky, které zaujmou Vaše zákazníky a mohou tak zvýšit CTR u vašich obsahových reklam.
Konkrétně HTML5 bannery nabízí tyto možnosti:
- Rychlou škálovatelnost na mnoho formátů a velikostí
- Dokonalá kontrola nad designem
- Snadné vytváření různých variant a překladů
- Hromadná tvorba pohyblivých bannerů
Budování responzivních reklam je v současné době hodně důležité, zejména proto, že se bude Vaše reklama s velkou pravděpodobností zobrazovat na mobilních telefonech. Průzkumy se různí napříč obory podnikání o tom kolik procent přístupů je vedeno z mobilních telefonů, nicméně důležité je, že se zvyšuje používání mobilních telefonů.
Proč tvořit pohyblivé html bannery?
Důvodem k tvorbě dynamických bannerů je samozřejmě možnost většího zaujetí potenciálních zákazníků a zvyšosvání konverzního poměru. HTML 5 bannery nabízejí jedinečné možnosti designu prostřednictvím multimediálních médií a celé řady reklamních formátů.
Co je to s HTML5?
Je standardní jazyk používaný k popisu obsahu a designu webových stránek, včetně těch, které jsou interaktivní. HTML5 je důležité právě také v online reklamě, protože poskytuje flexibilitu pro spouštění bannerových reklam napříč různými zařízeními. Poskytuje marketérům prostředky pro vytváření přizpůsobitelných reklamních kampaní, a to prostřednictvím bannerů, které jsou vhodné do všech platforem. Znamená to, že nemusíte vytvářet stovky verzí stejné stejných bannerů. Snížení počtu verzí reklamních bannerů také sníží pravděpodobnost chyb.
Existují dva způsoby vytváření dynamických bannerů HTML5
V podstatě existují dva různé způsoby, jak můžete vytvořit online bannery.
Za prvé si můžete kódovat bannerové reklamy ručně a sami a nebo můžete využít kreativní platformu pro tvorbu bannerů jako je například Bannerflow . Nebo můžete využít nástroje přímo od Google. Tento program Vám umožní vytvořit bannery ve kterých je efekt pohybu, navíc není problém dát do banneru krátkou sekvenci videa.
Vytvoření grafické reklamy ve formátu HTML5
Vytváření HTML5 responzivních bannerových reklam je poměrně jednoduché. Stejně jako všechny digitální bannery existují pravidla a osvědčené postupy jak bannery vytvořit.
Zkontrolujte velikosti HTML5 banneru
Při vytváření rozvržení interaktivního HTML5 banneru je nutné, aby prvky měly přesné rozměry pro danou platformu. Vždy navrhujte HTML5 bannery pro konkrétní velikosti nabízené reklamními platformami. Zde je velikost bannerů pro Sklik a Google. Pokud vytvoříte bannerové reklamy v těchto velikostech, můžete si být jisti, že většina zařízení bude zobrazovat vaši reklamu správně.
Interaktivní HTML5 Bannery
Váš banner bude s největší pravděpodobností viditelný pouze v rozmezí 5 až 15 vteřin. Používejte vždy co nejmenší obrázky i z důvodu velikosti banneru. Například JPEG by mohl být vždy použit jako pozadí. Pokud má být obrázek transparentní pak použijte PNG. Kombinace typů více obrazových souborů často poskytuje lepší výsledky. Je třeba vytvořit co nejvíce verzí bannerů, aby bylo možné oslovit co nejvíce lidí. Čím více velikostí bannerů použijete, tím lépe.
Video HTML5 bannery
V rámci grafické reklamy stále roste používání videa. Pouze v Evropě se zobrazení videa online zvětšuje třikrát a půlkrát rychleji než zobrazení bez videa. Používání videa v grafické reklamě HTML5 pomůžete vytvořit autentičtější zobrazení produktu. . HTML5 také umožňuje vytváření bannerů, které obsahují video a můžete je snadno duplikovat.
Mobilní reklama ve formátu HTML 5
Jedním z aspektů návrhu mobilního banneru, který je třeba zvážit, je čitelnost banneru. Takže je třeba brát v potaz velikost písma.
Přejeme hodně úspěchů při tvorbě reklamních pohyblivých bannerů.
0 komentářů